خبر فوری

 
تمامی گذرگاه های مرزی میان پاکستان و افغانستان بسته شد
کد خبر :208712985

14:19 1400/03/29


برچسب ها : مرز افغانستان, مرز پاکستان و افغانستان, مرز تورخم, مرز چمن, مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان, مقابله با کرونا, ویروس کرونا,

مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان طی حکمی با تجدید نظر در سیاست مدیریت گذرگاه های مرزی اعلام نمود در راستای مقابله با شیوع کرونا، تمامی پایانه های مرزی مسافری میان پاکستان و افغانستان بسته خواهد شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان طی حکمی با تجدید نظر در سیاست مدیریت گذرگاه های مرزی اعلام نمود در راستای مقابله با شیوع کرونا، تمامی پایانه های مرزی مسافری میان پاکستان و افغانستان بسته خواهد شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان در بیانیه ای اعلام نمود در پی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کووید-19 در افغانستان، تمامی گذرگاه های مرزی پاکستان با این کشور به صورت فوری مسدود می گردد.

طبق این حکم هرگونه آمد و رفت مسافران و اتباع پاکستان و افغانستان از طریق گذرگاه های مرزی مشترک دو کشور ممنوع خواهد بود، اما شهروندان پاکستانی مقیم افغانستان مجاز به بازگشت به پاکستان به شرط انجام تست کرونا خواهند بود.

علاوه بر این اتباع افغانی موجود در پاکستان نیز قادر خواهند بود علی رغم تمامی محدودیت های اعمال شده به کشور خود بازگردند، ورود اتباع افغان به پاکستان تنها در شرایط اضطراری و به شرط انجام تست کرونا مجاز خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

 
1