خبر فوری

 
 
تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1061597877

08:51 1398/10/19


برچسب ها : ایران و آمریکا, پاکستان و آمریکا, پایگاه های آمریکایی, عین الاسد, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, مارک اسپر, وزیر دفاع آمریکا,

در پی افزایش تنش‌ها میان تهران و واشنگتن مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان با وی در خصوص اوضاع منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در پی افزایش تنش‌ها میان تهران و واشنگتن مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان با وی در خصوص اوضاع منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان؛ مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا با تماس با فرمانده ستاد ارتش پاکستان به بحث و گفتگو در زمینه امنیت منطقه خاورمیانه پرداخت.

وزیر دفاع آمریکا در این گفتگوی تلفنی اظهار داشت: آمریکا خواهان تنش در منطقه نیست اما در صورت نیاز، پاسخ ما کوبنده و باصلابت خواهد بود.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان نیز در جریان این گفتگو با تأکید بر لزوم پایان تنش‌ها در منطقه ابراز داشت: ما خواهان کاهش تنش‌های موجود در منطقه هستیم و از هرگونه تلاش برای ایجاد امنیت در منطقه به صورت همه جانبه حمایت خواهیم نمود.

وی با تأکید بر حل مسائل دوجانبه از طریق روش‌های سیاسی و دیپلماتیک گفت: ما با مبارزه با تروریسم برای ایجاد امنیت و ثبات در منطقه تلاش نموده‌ایم.

باجوا افزود: ما به حمایت‌های خود در زمینه روند صلح افغانستان ادامه خواهیم داد تا این امر مهم و حساس از مسیر خود منحرف نگردد و منطقه به جای آغاز تنش‌های جدید در جهت حل مسائل موجود گام بردارد.

ارسال نظر

 
1