خبر فوری

 
تماس تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای بریتانیایی خود
کد خبر :1246804801

15:55 1397/09/20


برچسب ها : بریتانیا, پاکستان,

تماس تلفنی میان وزیر امور خارجه پاکستان محمود قریشی و همتای بریتانیایی وی جرمی هنت برقرار شد، طی این تماس تلفنی دو طرف در رابطه با روابط دوجانبه، منافع مشترک دو طرف و امور مهم منطقه به گفت و گو پرداختند.


تماس تلفنی میان وزیر امور خارجه پاکستان محمود قریشی و همتای بریتانیایی وی جرمی هنت برقرار شد، طی این تماس تلفنی دو طرف در رابطه با روابط دوجانبه، منافع مشترک دو طرف و امور مهم منطقه به گفت و گو پرداختند. در ارتباط تلفنی، دو طرف در رابطه با وضعیت فعلی روابط میان دو کشور ابراز خرسندی کردند.

ناگفته نماند که محمود قریشی طی تماس تلفنی ، در رابطه با توافقنامه تبادل زندانیان پاکستانی با همتای خود صحبت و تاکید کرد که هرچه زودتر این امر به مرحله اجرایی آن برسد. این درحالی است که دور چهارم مذاکرات استراتژیکی میان دو کشور در سه ماه آغازین سال 2019 میلادی در لندن شروع و دو طرف نیز در این تماس تلفنی بر این امر موافقت کردند.

وزرای خارجه پاکستان و بریتانیا علاوه بر موارد فوق در رابطه با افزایش همکاری دو جانبه در زمینه های : امنیت منطقه ای، مبارزه با تروریسم، جرم های سازمان یافته، پولشویی و فساد مالی، بازگردانی دارایی، اقتصاد و تجارت نیز بایکدیگر توافق کردند.

ارسال نظر

 
1