خبر فوری

 
 
تماس تلفنی و عرض تبریک مجدد رئیس مجلس سنای پاکستان به دکتر محمد باقر قالیباف
کد خبر :1907771505

20:21 1399/03/10


برچسب ها : پاکستان و ایران, رئیس مجلس سنای پاکستان,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان طی تماس تلفنی با دکتر محمد باقر قالیباف، در مورد مسائل دو طرف و منطقه به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان پس از نامه تبریک ارسالی به دکتر محمد باقر قالیباف برای منتصب شدن وی به سمت ریاست مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران، دقایقی قبل ضمن برقراری ارتباط تلفنی، مجددا منتخب شدن دکتر قالیباف به سمت ریاست مجلس را تبریک گفته و اظهار داشت: رهبری آسیا خود باید برای تغییر سرنوشت مردم، حرکت کند. وی افزود: ویروس کرونا به چالشی بزرگ برای اقتصاد های جهانی تبدیل گشته و کنترل آن تنها با مشارکت و همکاری امکان پذیر خواهد بود. ایران به شدت تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته و برای همین از کاهش تحریم ها علیه ایران حمایت کرده ایم. مجلس، مردم و دولت پاکستان خواستار کاهش تحریم های اعمال شده علیه ایران هستند.

براساس گزارش دفتر رئیس مجلس سنای پاکستان، محمد صادق سنجرانی در ادامه این گفتگو، محمد باقر قالیباف را از دوستان پاکستان خواند و از وی برای سفر به پاکستان دعوت کرد. دکتر قالیباف نیز با پذیرفتن این دعوت، ابراز داشت: سر فرصت خواهیم آمد.

دو طرف ضمن تاکید بر تقویت همکاری های دو جانبه، در مورد گسترش تجارت در مناطق مرزی و ایجاد مسیر های جدید به تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

 
1