خبر فوری

 
 
تماس تلفنی نخست وزیر پاکستان با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی
کد خبر :177423457

12:17 1400/02/23


برچسب ها : پادشاه عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, سلمان بن عبدالعزیز, عمران خان, فلسطین, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه با شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی به صورت تلفنی به بحث و تبادل نظر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه با شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی به صورت تلفنی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در زمینه مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ریاض و دیگر مسائل منطقه ای از جمله مسئله فلسطین و غزه رایزنی نمودند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در این گفتگوی تلفنی از استقبال گرم و دوستانه مقامات ریاض از هیئت پاکستانی در جریان سفر به عربستان سعودی و ایجاد فرصت زیارت از شهرهای مکه و مدینه تقدیر نمود.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به دیدار اخیر وی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در جریان سفر اخیر وی به عربستان سعودی بر ضرورت تقویت مناسبات دوستانه و برادرانه میان اسلام آباد و ریاض و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور تاکید ورزید.

عمران خان در بخش دیگری از سخنان خود در گفتگوی تلفنی با پادشاه عربستان سعودی بار دیگر بر عزم پاکستان برای دفاع از حرمین شریفین و تمامیت ارضی عربستان سعودی تاکید کرد و از نقش عربستان سعودی به عنوان رهبر امت مسلمان تمجید نمود.

وی در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به اوضاع وخیم فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم این منطقه، حملات نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم بیگناه فلسطین و نقض قوانین بین المللی و حقوق بشری را به شدت محکوم نمود.

نخست وزیر پاکستان همچنین از شاه سلمان پادشاه عربستان سعودی برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1