خبر فوری

 
تماس تلفنی شاه محمود قریشی با وزیر امور خارجه بوتان
کد خبر :747390381

15:02 1399/01/07


برچسب ها : اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا, پاکستان و بوتان, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه بوتان, وزیر امور خارجه پاکستان, ویروس کرونا, کنفرانس سارک,

وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای بوتانی خود بر لزوم برگزاری نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو «اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا» به صورت ویدئو کنفرانس شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای بوتانی خود بر لزوم برگزاری نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو «اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا» به صورت ویدئو کنفرانس شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در جریان تماس تلفنی با تاندی دورجی وزیر امور خارجه بوتان با وی در خصوص نکات مختلف مربوط به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان و ابعاد مختلف مقابله با این چالش جهانی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه این گفتگو از تلاش ها و اقدامات دولت بوتان برای مقابله با چالش جهانی کرونا تمجید نمود و وزیر خارجه بوتان را از اقدامات پاکستان برای مقابله با این ویروس آگاه ساخت.

وی با تاکید بر نقش اساسی «اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا(سارک)» در گسترش همکاری های منطقه اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در سطح جهان نیازمند هم اندیشی و گسترش همکاری ها برای مقابله با این ویروس است.

وی افزود: پاکستان در تلاش است تا بار دیگر نشست «اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا(سارک)» در سطح وزرای بهداشت و به صورت ویدئو کنفرانس منعقد گردد تا راهکارهای مقابله با این ویروس و پیشگیری از شیوع بیش از پیش آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

همچنین وزرای امور خارجه دو کشور بر لزوم ادامه همکاری های دوجانبه جهت مقابله با ویروس کرونا تاکید نمودند.

 

ارسال نظر

 
1