خبر فوری

 
 
تماس تلفنی شاه محمود قریشی با نماینده حقوق بشر اتحادیه اروپا
کد خبر :850939681

15:41 1398/06/16


برچسب ها : ایمون گیلمور, پاکستان و اتحادیه اروپا, جامو و کشمیر, شاه محمود قریشی, کشمیر هند,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با ایمون گیلمور نماینده حقوق بشر اتحادیه اروپا، با وی در خصوص مسائل کشمیر و آخرین اوضاع این منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با ایمون گیلمور نماینده حقوق بشر اتحادیه اروپا، با وی در خصوص مسائل کشمیر و آخرین اوضاع این منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی در این گفتگوی تلفنی با اشاره با آخرین وضعیت منطقه کشمیر اظهار داشت: مردم منطقه کشمیر از 33 روز گذشته تحت محاصره نیروهای امنیتی ارتش هند قرار دارند و حق خروج از منازل و رفت و آمد در منطقه را ندارند، اقدامات یکجانبه گرایانه هند در منطقه کشمیر اشغالی برخلاف قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل متحد می باشد.

وی افزود: اعمال قانون حکومت نظامی در منطقه کشمیر، زندگی عادی مردم را فلج نموده است و مردم برای تهیه اقلام غذایی و دارویی خود دچار مشکلات هستند، رسانه های و سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر نسبت به بروز هرگونه فاجعه انسانی در منطقه کشمیر هشدار داده اند.

ایمون گیلمور نماینده حقوق بشر اتحادیه اروپا نیز در این گفتگوی تلفنی با ابراز نگرانی شدید در خصوص وخامت اوضاع کشمیر اظهار داشت: اوضاع مناطق جامو و کشمیر اشغالی را به خوبی تحت نظر داریم.

ارسال نظر

 
1