خبر فوری

 
 
تلاش های سازمان اطلاعاتی پاکستان برای بستن پرونده علی رضا عابدی
کد خبر :1499969028

17:52 1398/01/10


برچسب ها : پاکستان, سند, علی رضا عابدی, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

ارتش پاکستان در حال تلاش برای بستن پرونده علی رضا عابدی است.


 

به گزارش راز نیوز، پلیس پاکستان در حال تلاش برای بستن پرونده علی رضا عابدی است. جرم متهمان دستگیر شده در پرونده ترور علی رضا عابدی اثبات نشده است. 4 متهمان دستگیر شده تاکنون در پرونده های خود به جرم سرقت دستگیر شده اند همچنین این افراد تا کنون عملیات ترور انجام نداده اند.

طبق تحقیقات پلیس افراد اصلی که در ترور علی رضا عابدی دست داشتند تا کنون دستگیر نشده اند. همچنین تا کنون اسلحه عالت قتاله کشف نشده است. مصطفی، فیضان و حسنین به عنوان مهره های اصلی شناخته شده اند اما سازمان مبارزه با تروریسم تا کنون از این افراد بازجویی نکرده است.

لازم به ذکر است پیش از این نیروهای امنیتی پاکستان برای بستن پرونده شخصیات شیعه این رویه را داشته است. نیروهای امنیتی توسط جلادان خود شخصیات شیعه را ترور می کنند و پس از آن چند مجرم به اتهام سرقت را به عنوان قاتل این شخصیات معرفی می کنند. اما پس از گذشت زمان جرم این افراد اثبات نمی شود و پرونده این شخصیات بسته می شود. همچنین متهمان به قتل توسط ضامن از دادگاه آزاد می شوند در حالی که قاتلان اصلی زیر دست نیروهای امنیتی به طور آزادانه زندگی می کنند.

از طرفی هم پلیس و سازمان های اجرای قانون مدعی شدند که علی رضا عابدی با چند نفر در لندن تماس داشته است. به گفته پلیس پس از بازجویی از خرم شهزاد حقایق جدید در مورد علی رضا عابدی کشف شده است.

خرم شهزاد در بازجویی به پلیس گفت علی رضا عابدی از وی خواست تا یک سیم کارت به نام خودش برای او تهیه کند تا بتواند با آن سیم کارت با چند تن در لندن ارتباط بر قرار کند. اما خرم شهزاد بیشتر در مورد روابط علی رضا عابدی با لندن اطلاعات در درست ندارد.

به گفته پلیس علی رضا عابدی در روزهای آخر با لندن در ارتباط بود اما تا کنون معلوم نشده که با چه کسانی در رابطه بود.

ارسال نظر

 
1