خبر فوری

 
 
تلاش عناصر تکفیری فضای مجازی پاکستان برای جو سازی رسانه ای علیه ایران
کد خبر :361974212

10:46 1399/12/08


برچسب ها : افراد تکفیری, دریای عرب, سواحل بلوچستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, محموله سلاح, نیروهای گارد ساحلی, نیروی دریایی پاکستان, کشف سلاح,

نیروهای گارد ساحلی نیروی دریایی پاکستان طی عملیاتی موفق به شناسایی یک کشتی حامل محموله عظیم سلاح و مهمات در آب های سواحل ایالت بلوچستان شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| عناصر تروریستی_تکفیری پاکستان طی روزهای گذشته سعی نموده اند با انتشار خبری نادرست علیه شیعیان پاکستان و همچنین جمهوری اسلامی ایران جوسازی نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طی دو روز اخیر خبری کذب توسط صفحات کاربری عناصر تکفیری پاکستانی در فضای مجازی دست به دست می شود مبنی بر اینکه نیروهای گارد ساحلی نیروی دریایی پاکستان در عملیاتی موفق به کشف محموله عظیم سلاح در آب های دریای عرب واقع در سواحل بلوچستان شدند.

این صفحات کاربری با هویت های نامشخص و تایید نشده همچنین مدعی شده اند که این سلاح ها از ایران به سوی پاکستان در حال انتقال بوده و به همراه این سلاح ها یکی از فرماندهان ارشد تیپ زینبیون(وابسته به سپاه قدس ایران) نیز به دست نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

این در حالی است که تصاویر استفاده شده از سوی این صفحات کاربری مربوط به ضبط محموله سلاح توسط نیروی دریایی آمریکا می باشد که در حال انتقال به موگادیشو پایتخت سومالی بود، اما تکفیری های به اصطلاح باهوش و متفکر به صورت ناشیانه با استفاده از این تصاویر سعی نمودند اذهان عمومی را فریب دهند.

این ادعاها در حالی صورت میگیرد که تاکنون هیچکدام از مقامات نظامی و یا دولتی پاکستان بیانیه ای در این خصوص صادر نکرده اند.

لازم به ذکر است تعداد کثیری از صفحات کاربری سازمان یافته در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار خبری دروغین مدعی شدند  نیروهای گارد ساحلی نیروی دریایی پاکستان طی عملیاتی موفق به شناسایی یک کشتی حامل محموله عظیم سلاح و مهمات در آب های سواحل ایالت بلوچستان شدند.

این افراد با اعلام آنچه که به عنوان نقل از منابع آگاه پاکستان می خوانند مدعی شدند در عملیات نیروهای گارد ساحلی نیروی دریایی پاکستان در حوالی منطقه جمنی در آب های دریای عرب واقع در سواحل ایالت بلوچستان محموله عظیمی از انواع مختلف سلاح همچون راکت انداز آر پی جی، اسلحه کلاشینکف و دیگر انواع سلاح کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1