خبر فوری

 
 
تلاش ارتش پاکستان برای خلع سلاح مردم مقابل طالبان
کد خبر :1786098084

17:21 1399/07/07


برچسب ها : PTM, ارتش پاکستان, اعلامیه, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, جنبش حفاظت از پشتون, جنبش طالبان پاکستان, محسن داور, وزیرستان, وزیریستان شمالی,

محسن داور عضو مجلس ملی و رهبر جنبش حفاظت از پشتون PTM در پیام توییتری با نشر عکسی از اعلامیه پخش شده ارتش پاکستان در یکی از روستاهای وزیرستان شمالی نوشت: ارتش پاکستان درحال خلع سلاح مردم در برابر طالبان است.


ر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محسن داور عضو مجلس ملی و رهبر جنبش حفاظت از پشتون PTM در پیام توییتری با نشر عکسی از اعلامیه پخش شده ارتش پاکستان در یکی از روستاهای وزیرستان شمالی نوشت: ارتش پاکستان اعلامیه ای در وزیرستان شمالی توزیع کرد. درحالیکه به طالبان اجازه تجدید سازمان و تروریسم داده میشود، این اخطار بهانه ای برای کشتن مخالفان غیر مسلح است. ما از این تکنیک ها مطلع هستیم و قطعا نباید این موضوع را نادید گرفت، ما آماده ایم تا در برابر چنین اقداماتی مقاومت کنیم.

 

شایان ذکر است در اعلامیه نوشته شده بود که مردم این روستا موظفند تا مجوز سلاح های خود را با حضور در مدرسه نورک تمدید کنند و این فرصت تنها تا 7 مهر وجود دارد. درصورتیکه فردی بدون مجوز سلاح به همراه سلاح رویت شود، چه روز باشد و چه شب، به ضرب گلوله کشته خواهد شد.

ناگفته نماند براساس گفته احزاب سیاسی و مردمی وزیرستان، ارتش پاکستان در حال تلاش برای تقویت مجدد عناصر تروریستی بویژه تحریک طالبان پاکستان در وزیرستان برای سرکوب مخالفان خود از جمله جنبش حفاظت از پشتون است.

ارسال نظر

 
1