خبر فوری

 
 
تقویت همکاری اقتصادی و نظامی محور گفتگوی سفیر ازبکستان با فرمانده نیروی هوایی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :256096293

20:21 1402/03/11


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, پاکستان و ازبکستان, دیدار, رایزنی, روابط دوجانبه, سفیر ازبکستان, فرمانده نیروی هوایی پاکستان, همکاری اقتصادی, همکاری دوجانبه,

اویبک عثمانوف سفیر ازبکستان در اسلام آباد با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار و رایزنی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | اویبک عثمانوف سفیر ازبکستان در اسلام آباد با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی پاکستان دیدار و رایزنی کرد.  

به گفته سخنگوی نیروی هوایی پاکستان، ارتشبد ظهیر احمد، سفیر ازبکستان را از سیاست های عملی نیروی هوایی پاکستان که موجب دستیابی به آخرین فناوری ها و ارتقاء زیرساخت ها و همچنین ایجاد خطوط مدرن با توسعه مناطق آموزشی می شود، مطلع ساخت.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان پیوندهای دیرینه، مذهبی و فرهنگی میان پاکستان و ازبکستان را بیانگر روابط قوی و بی سابقه میان دو کشور دانست و بر گسترش روابط و همکاری میان دو نیروی هوایی به ویژه در حوزه آموزش تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به روابط مستحکم میان دو کشور افزود: پاکستان روابط قوی سیاسی، اقتصادی و دفاعی خود با ازبکستان را که مبتنی بر صلح، امنیت و ثبات منطقه می باشد، ارزش قائل است.

در ادامه همچنین سفیر ازبکستان پیشرفت فوق العاده نیروی هوایی پاکستان در زمینه خوداتکایی و توانایی بالای پرسنل این مجموعه را مورد ستایش قرار داد و اطمینان داد که نقش خود را در خصوص ارتقای روابط میان پاکستان و ازبکستان در زمینه های مختلف ایفا نماید.

در پایان این نشست، اویبک عثمانوف بر لزوم تقویت هر چه بیشتر روابط و همکاری های دوجانبه به ویژه در حوزه های آموزش، فناوری های نوظهور و صنعت هوانوردی تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1