خبر فوری

 
 
تقدیر پاکستان از همکاری امارات متحده عربی در بازگشت شهروندان پاکستانی از دبی
کد خبر :1370573314

13:06 1399/01/15


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, شاه محمود قریشی, عبدالله بن زاید آل نهیان, وزیر امور خارجه امارات متحده عربی, وزیر امور خارجه پاکستان, ویروس کرونا,

وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای اماراتی خود از همکاری مقامات این کشور جهت بازگرداندن شهروندان پاکستانی محصور در فرودگاه دبی تقدیر نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای اماراتی خود از همکاری مقامات این کشور جهت بازگرداندن شهروندان پاکستانی محصور در فرودگاه دبی تقدیر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی در این گفتگوی تلفنی، در خصوص مسائل مختلف مربوط به کرونا ویروس و همکاری در جهت کنترل و مقابله با این ویروس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه پاکستان از همکاری دولت امارات متحده عربی جهت بازگرداندن به هنگام شهروندان پاکستانی از فرودگاه دبی تقدیر نمود و از تلاش های امارات متحده عربی جهت مقابله با ویروس کرونا تمجید نمود.

وی در ادامه وزیر امور خارجه امارات را از جدیدترین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا و اقدامات دولت برای مقابله با این ویروس آگاه ساخت و بر لزوم تقویت همکاری ها جهت کاهش تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد تاکید کرد.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی نیز در این گفتگوی تلفنی نسبت به جان باختن چند تن از شهروندان پاکستانی در پی شیوع ویروس کرونا ابراز تاسف نمود.

ارسال نظر

 
1