خبر فوری

 
 
تقدیر نخست وزیر پاکستان از حمایت‌ها و همکاری ریاض در برهه‌های بحرانی
کد خبر :108705406

11:13 1402/02/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, محمد شهباز شریف, معاون وزیر کشور عربستان, نخست وزیر پاکستان, نواف بن سعید المالکی,

نخست وزیر پاکستان طی دیدار با هیئت عالی رتبه عربستانی از حمایت‌ها و همکاری‌های دولت ریاض در برهه‌های بحرانی مختلف از جمله خارج نمودن شهروندان پاکستانی محصور در سودان و نیز کمک در سیل سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان طی دیدار با هیئت عالی رتبه عربستانی از حمایت‌ها و همکاری‌های دولت ریاض در برهه‌های بحرانی مختلف از جمله خارج نمودن شهروندان پاکستانی محصور در سودان و نیز کمک در سیل سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر ناصر بن عبدالعزیز معاون وزیر کشور عربستان سعودی که در صدر هیئت عالی رتبه به اسلام آباد سفر کرده است روز چهارشنبه به همراه نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان و هیئت همراه با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به دیدار و گفتگو پرداخت.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار از همکاری دولت عربستان سعودی در خارج نمودن شهروندان پاکستانی محصور در کشور جنگ زده سودان و نیز همکاری و کمک‌های سخاوتمندانه در جریان سیل سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین از اقدام ریاض در افزودن پاکستان در طرح «جاده به مکه» تمجید نمود، این طرح تسهیلاتی را در اختیار حجاج پاکستانی در فرودگاه بین‌المللی اسلام آباد فراهم خواهد کرد.

محمد شهباز شریف در ادامه با اشاره به ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تهران ابراز امیدواری نمود این اقدام به توسعه امنیت و ثبات منطقه‌ای کمک نماید.

در ادامه این دیدار معاون وزیر کشور عربستان سعودی از دولت پاکستان برای میزبانی گرم و خوب تقدیر نمود و افزود: پاکستان و عربستان سعودی دارای روابط تاریخی دوستانه هستند.

وی دیدارهای خود با وزرای کشور، امور مذهبی و مبارزه با مواد مخدر پاکستان را سودمند توصیف نمود و خاطرنشان کرد: طرح «جاده به مکه» تا سال آینده در شهرهای لاهور و پیشاور نیز اجرایی خواهد شد تا تسهیلات بیشتری در اختیار حجاج قرار گیرد.

ارسال نظر

 
1