خبر فوری

 
 
تقدیر رئیس شورای علمای پاکستان از ارسال کمک‌های بشردوستانه عربستان سعودی برای سیل زدگان
کد خبر :1772375233

15:40 1401/06/22


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, رئیس شورای علمای پاکستان, سفیر عربستان سعودی, سیل زدگان, طاهر محمود اشرفی, نواف بن سعید المالکی, کمک های بشردوستانه,

حافظ طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان از کمک‌های بشردوستانه عربستان سعودی برای سیل زدگان پاکستانی تقدیر نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حافظ طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان از کمک‌های بشردوستانه عربستان سعودی برای سیل زدگان پاکستانی تقدیر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حافظ طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان امروز سه‌شنبه با حضور در محل سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد با نواف بن سعید المالکی سفیر این کشور دیدار کرد.

دو طرف در این یددار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ریاض به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حافظ طاهر محمود اشرفی در این دیدار از تصمیم دولت عربستان سعودی جهت راه اندازی کمپین ملی برای کمک به سیل زدگان پاکستانی تقدیر نمود و گفت: با قدردان همکاری‌های متداوم و همه‌جانبه دولت عربستان سعودی با پاکستان هستیم، روابط دو کشور روز به روز در حال تقویت و توسعه است.

سفیر عربستان سعودی نیز در جریان این یددار ابراز داشت: عربستان سعودی در شرایط دشوار و حساس در کنار پاکستان حضور دارد، با حکم شاه سلمان بن عبدالعزیز و محمد بن سلمان روند امدادرسانی به سیل زدگان آغاز شده است و ما هیچگاه پاکستان را تنها نخواهیم گذاشت، روند ارسال کمک‌های عربستان از امروز آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

 
1