خبر فوری

 
 
تغذیه و سلامت غذایی مادر-کودک محور رایزنی پرنسس اردن با وزیر دارایی پاکستان
کد خبر :1634581233

17:44 1401/06/03


برچسب ها : اسلام آباد, برنامه جهانی غذا, پاکستان و سازمان ملل متحد, مفتاح اسماعیل, وزیر خزانه, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

خانم ساره زاید رعد پرنسس اردن و مشاور ویژه در زمینه سلامت و تغذیه مادر و کودک برنامه "جهانی غذای سازمان ملل متحد" با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم ساره زاید رعد پرنسس اردن و مشاور ویژه در زمینه سلامت و تغذیه مادر و کودک برنامه "جهانی غذای سازمان ملل متحد" در ادامه روند دیدار های خود با مقامات ارشد پاکستان، با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد این کشور دیدار کرد.

گفتنی است در این نشست همچنین کریس کی نماینده کشوری برنامه جهانی غذای سازمان مللWFP، ممدوف تانه مونه رئیس تغذیه برنامه جهانی غذا، معاون وزیر دارایی پاکستان و دیگر مقامات سیاسی حضور داشتند.

وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان ضمن استقبال گرم از پرنسس اردنی، از سازمان جهانی غذا برای کمک های بشردوستانه مستمر در پاکستان تشکر کرد و افزود: دولت برای رشد اجتماعی مردم درحال انجام اقدامات اصلاحاتی می باشد که می توان به ویژه به کمک های ارائه شده از طریق برنامه حمایت از درآمد بی نظیر و اقدامات حمایتی برای سیل زدگان اشاره کرد.

گفتنی است در این نشست همچنین در مورد رشد اجتماعی زنان، سلامت مادر و کودک، امکانات تغذیه و آموزش کودکان رایزنی و تبادل نظر انجام گرفت.

پرنسس ساره زاید رعد با بیان اینکه از سوی برنامه جهانی غذا با پاکستان در زمینه های مختلف همکاری درحال انجام است، از همکاری دولت فدرال و دولت های محلی با این برنامه قدردانی کرد و به پاکستان از همکاری ممکن در زمینه کمک های بشر دوستانه، غذا، نیازهای غذایی، فقر زدایی و توسعه اجتماعی زنان اطمینان داد.  

ارسال نظر

 
1