خبر فوری

 
 

لاهور: به گزارش راز نیوز | دادگاه ضد تروریستی لاهور 4 رهبر جماعت الدعوه را به اتهام تامین مالی تروریست ها محکوم کرد.
در پرونده ای دیگر نیز، دادگاه حافظ عبدالسلام بن محمد و استاد ظفر اقبال را به 15 سال و 15 سال و نیم حبس محکوم کرد. دادگاه در هر دو پرونده پرو فسور حافظ عبدالرحمن مکی را به شش ماه و در مجموع به 1 سال حبس و پرداخت 170 هزار روپیه محکوم کرد.

قابل ذکر است در 21 آبان همین دادگاه سه رهبر جماعت الدعوه را در دو پرونده دیگر محکوم کرد درحالی که پنج رهبر نیز در 5 پرونده متهم شدند.

در پرونده شماره 19/24 پروفسور ظفر اقبال و یحیی مجاهد در مجموع به 16 سال و پروفسور حافظ عبدالرحمن به 1 سال حبس محکوم شدند. در پرونده 19/29 یحیی مجاهد به 16 سال حبس محکوم شد. در 15 آبان نیز 3 رهبر این حزب در دو پرونده دیگر محکوم شدند. در 23 مرداد نیز دادگاه عالی لاهور 2 رهبر این حزب را که به دلیل تامین مالی تروریسم و اشغال اراضی محکوم شده بودند، با لغو مجازات دستور آزادی آنها را داده بود.

دو نفر از دادگاه عالی از جمله قاضی اسد جاوید گورال و قاضی وحید خان در دادگاه حافظ عبدالرحمن و حافظ عبدالسلام به عنوان شاهد حضور داشتند.

پیش از این در 28 خرداد 4 رهبر دیگر این حزب نیز به همان اتهام محکوم شدند. پیش از این نیز در 23 بهمن 98 حافظ محمد سعید و ملک ظفر اقبال به 5 سال حبس محکوم شدند.

ارسال نظر

 
1