خبر فوری

 
 
تعریف و تمجید روزنامه عربستانی العربیه از ثاقب نثار رئیس دادگاه عالی پاکستان
کد خبر :311706285

13:41 1397/07/24


برچسب ها : العربیه, پاکستان, ثاقب نثار, عربستان,

خبرگزاری ضد شیعه عربستانی به تعریف و تمجید از ثاقب نثار رئیس دادگاه عالی پاکستان نموده است.


 

ریاض:ثاقب نثار رئیس دادگاه عالی پاکستان که از دسامبر 2016 تاکنون سمت ریاست دادگاه عالی پاکستان را بر عهده دارد،به محض منصوب شدن به این مقام دست به اقدامات مختلفی برای ایجاد تغییرات در نظام دادرسی پاکستان زده است،اقداماتی که به ظاهر خوشایند و قابل تعریف و ستایش هستند.

اما در صورتی که به عمق ماجرا و اقدامات صورت گرفته از سوی ثاقب نثار بنگریم،متوجه این نکته خواهیم شد که ثاقب نثار تمامی آن چیزی را انجام داده است که ارتش خواهان آن بوده است.

تمامی اقدامات صورت گرفته از سوی ثاقب نثار از قبیل انزوای نواز شریف و حزب وی با در عرصه سیاست،گشودن پرونده پاناما و ... بر اساس خواست مقامات ارتش پاکستان صورت گرفته است.

اما نکته ای که در این اثنا بسیار جالب توجه است تعریف و تمجید روزنامه معروف عربستانی از نحوه عملکرد رئیس دادگاه عالی پاکستان میباشد،به صورتی که روزنامه العربیه با اشاره به عدالت موجود در ثاقب نثار،وی را نمونه عدالت معرفی نموده و گفته ثاقب نثار با هدف خاتمه بخشیدن به فساد و رشوه گیری کرسی ریاست دادگاه عالی را پذیرفته است.

این تعریف و تمجیدها از سوی خبرگزاری منتشر شده است که به انتشار مضامین ضد ایرانی مشهور است.

خبرگزاری عربستانی العربیه تمامی خبرهای مربوط به اقدامات و جنایات عربستان را مخفی نگاه داشته و تنها به انتشار اخبار ضد شیعی میپردازند،از اهداف اصلی این خبرگزاری ایجاد جو روانی علیه گروه های شیعه و حمایت از افراد ضد شیعه میباشد،این خبرگزاری در راستای این اهداف،جبهه مقاومت را گروه تروریستی معرفی میکند.

 خبرگزاری العربیه در اثنای این تعریف و تمجیدها از شخصیت ثاقب نثار،به این موضوع نیز اشاره نموده است که ثاقب نثار به شدت تحت تاثیر دولت عربستان قرار دارد و اقدامات شاه سلمان و ولیعهد عربستان اظهار خرسندی مینماید.

با توجه به آنچه گفته شد میتوان نتیجه گرفت که ثاقب نثار و اقدامات وی بر اساس منافع کدام کشور و شخصیت ها انجام میگردد.

ارسال نظر

 
1