خبر فوری

 
تظاهرات گسترده مردم پاراچنار علیه وضعیت بد امنیتی در منطقه
کد خبر :179782131

15:46 1401/08/02


برچسب ها : امنیت, پاراچنار, تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, تظاهرات, راهپیمایی, شهرستان کرم, صلح,

صدها تن از اهالی شهر پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا در اعتراض به وضعیت بد امنیتی در منطقه به تظاهرات پرداختند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| صدها تن از اهالی شهر پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا در اعتراض به وضعیت بد امنیتی در منطقه به تظاهرات پرداختند.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های سفید خواستار برپایی امنیت در منطقه و مقابله با گروه‌های تروریستی و عناصر مخرب امنیت شدند.

در این راهپیمایی عنایت طوری، علامه تجمل حسین، آغاز مزمل حسین و دیگر رهبران بومی منطقه طی اظهاراتی اعلام داشتند: عدم امنیت تمام شهرستان‌های قبایلی به ویژه شهرستان کرم را تحت تأثیر قرار داده است، ما خواستار برپایی امنیت در منطقه هستیم و از تمامی مسئولان مرتبط درخواست می‌کنیم به وظایف خود در جهت ایجاد امنیت و ثبات در منطقه عمل نمایند.

آنان تأکید نمودند ما در زمینه برپایی امنیت در منطقه در کنار دولت حضور داریم و دولت نقش خود را برای پایان تروریسم ایفا نماید.

میر افضل خان طوری دبیر برگزار کننده این تظاهرات، مجاهد حسین طوری، نوشی بنگش، صمد وزیر و دیگر سخنرانان در جمع شرکت کنندگان در تظاهرات اعلام داشتند شهرستان‌های قبیله نشین به دلیل اوضاع ناآرام و بغرنج امنیتی فلج شده‌اند، ما دیگر نمی‌توانیم قربانی باشیم. تحرکات طالبان در منطقه باعث ایجاد موجی از نگرانی در بین شهروندان شده است، بر همین اساس فعالیت‌های ما برای ایجاد صلح و ثبات آغاز شده است.

در این راهپیمایی علاوه بر کودکان و ریش سفیدان، افرادی که حوادث مختلف تروریستی دچار معلولیت شدند نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1