خبر فوری

 
 
تظاهرات گروهای تروریستی در پاکستان علیه هند
کد خبر :314000371

19:55 1397/12/11


برچسب ها : اورنگزیب فاروقی, پاکستان, جنگ هند و پاکستان, رمضان مینگل, سپاه صحابه, گروه تکفیری,

در تمام شهرهای پاکستان گروهای تروریستی همراه افراد مسلح حمایت خود از ارتش پاکستان اعلام کردند. افرادی چون رمضان مینگل و اورنگزیب فاروقی رهبران ارشد و شناخته‌شده تروریست‌ها در این تظاهرات دیده می‌شوند.


به گزارش راز نیوز، حزب‌های مذهبی اعم از شیعه، سنی و وهابی و حتی هندو و مسیحی در پاکستان علیه حمله هوایی هند تظاهرات کردند. مردم پاکستان با شور وطن گرایی از ارتش پاکستان برای خنثی‌سازی حمله هوایی هند تشکر کردند. 

لازم به ذکر است که مثل دفعات گذشته تمام احزاب سیاسی، مذهبی و اقلیتی طی جنگ هند و پاکستان باهم متحد و یکپارچه از ارتش پاکستان حمایت کردند. چندی پیش در مجلس ملی پاکستان تمامی نمایندگان عضو حزب اختلاف مشکلات سیاسی خود را کنار گذاشته و در این زمینه با دولت ابراز همکاری کردند. در این زمینه شهباز شریف از دولت عمران خان طی سخنرانی در مجلس قدردانی کرد؛ این خود یک نوع پیشرفت طی هدف اصلی ارتش پاکستان برای متحد کردن تمامی احزاب برای حمایت از دولت عمران خان به شمار می‌آید.

در این میان حتی گروه‌های تروریستی اعم از سپاه صحابه در حمایت از ارتش پاکستان از تمام احزاب سبقت‌گرفته‌اند. در تمام شهرهای پاکستان گروهای تروریستی همراه افراد مسلح حمایت خود از ارتش پاکستان اعلام کردند. افرادی چون رمضان مینگل و اورنگزیب فاروقی رهبران ارشد و شناخته‌شده تروریست‌ها در این تظاهرات دیده می‌شوند.

ناگفته نماند که این گروهای تروریستی در این تظاهرات کینه خود را در مورد ایران ظاهر کرده و ایران را حامی هند و حملات اخیر خواندند. همچنین رهبران این گروهک‌ها اظهار داشتند که ایران دشمن مرزی و عقیدتی پاکستان به‌حساب می‌آید و روابط برادرانه هند با ایران را به‌طور منفی به مردم پاکستان نشان دادند.

از طرفی ارتش پاکستان بیش از 200 نفر از افراد شیعه را ربوده است. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده حتی امروز (شنبه) نیروهای امنیتی پاکستان یک شیعه را از شهر کراچی ربودند. بااین‌وجود حزب و مردم شیعه پاکستان از ارتش پاکستان حمایت می‌کنند اما ارتش پاکستان با عینک بدبینی همیشه مردم شیعه را جاسوس ایران خوانده است.

ارتش و سازمان اطلاعاتی پاکستان همیشه تابع حکم عربستان و آمریکا بوده‌اند و از گروهای تروریستی حمایت می‌کنند. ارتش پاکستان از طالبان تا گروهای تروریستی کنونی اعم از جیش العدل و جیش محمد حمایت می‌کنند.

ارسال نظر

 
1