خبر فوری

 
 
تظاهرات گروه تکفیری سپاه صحابه در کراچی
کد خبر :1319585091

17:06 1397/11/14


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, تکفیر, سند, کراچی,

تظاهرات گروه تکفیری تروریستی اهل سنت و الجماعت پاکستان ( سپاه صحابه ) در مقابل باشگاه خبرنگاران در کراچی


 

به گزارش راز نیوز ، شب گذشته تروریست ندیم قادری در پارکینگ پلازه واقع در منطقه لیاقت آباد شهر کراچی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. وی پس از پایان روز کاری خود آماده بازگشت به منزل بود که ناگهان مورد هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته و به هلاکت رسید. جسد وی به بیمارستان جناح انتقال داده شده است.

طبق گفته پلیس منطقه، وی یکی از تروریست‌ها و عضو فعال سپاه صحابه در بخش نظامی این گروهک بوده است . تروریست ندیم قادری در کشته شدن ده‌ها شیعه نقش اصلی را ایفا می‌کرد. او نه ‌تنها رئیس و نماینده اهل سنت و الجماعت (سپاه صحابه) در منطقه لیاقت آباد، بلکه یکی از فعالان بزرگ در آموزش‌های نظامی نیز بوده است.

پس از کشته شدن وی حامیان سپاه صحابه طی پیام‌هایی این حمله را محکوم کردند.

یکی از صفحه‌های اهل سنت و الجماعت نوشت: "کشته شدن ندیم قادری به دلیل آزادی بزرگ‌ترین تروریست شیعه ، فیصل رضا عابدی است".

لازم به ذکر است که کشته شدن عضو فعال گروه تروریستی اهل سنت و الجماعت پاکستان ( سپاه صحابه) موجب تظاهرات حامیان این گروه در مقابل باشگاه خبرنگاران کراچی شده است. شرکت کنندگان طی بیانیه ای خواستار دستگیری هرچه سریعتر عاملان این حادثه شدند. شرکت کنندگان در تظاهرات با قرار دادن جسد شخص کشته شده از نیروهای امنیتی و دولت خواستار دستگیری عاملین این حادثه شدند.

 

 



پیج های رسمی این گروه تروریستی در پیام های تویتری خود از راه اندازی راهپیمایی اعتراض آمیز به سوی منطقه ناظم آباد به همراه جنازه خبر داده اند.
در این بیانیه گفته شده است که نماز جنازه ' ندیم قادری' به امامت اورنگزیب فاروقی رئیس گروه در محل برگزاری نماز عید ناظم آباد برگزار خواهد شد.

 


یکی از صفحات به نام توصیف معاویه در این رابطه با انتشار پیام در تویتر نوشت :" آقای ندیم قادر رئیس بخش لیاقت آباد کراچی اهل سنت و الجماعت طی تیراندازی دشمنان اسلام، تروریست های شیعه به شهادت رسیده است. آیا این پاکستان جدید است؟ نباید صبر ما را مورد آزمایش قرار دهند. باید هرچه سریعتر قاتلین وی دستگیر شوند. "
 



از صفحات رسمی گروه سپاه صحابه در ایالت گلگت بلتستان با اظهار تاسف از شروع مجدد عملیات های ترور کننده علیه اعضای گروه اهل سنت و الجماعت گفت: قاتلین شهید محمد ندیم قادری باید هرچه سریعتر دستگیر شده و همچنین امنیت رهبران این گروه نیز تضمین شود.
 


لازم به ذکر است که یکی از اعضای این گروه در تظاهرات در حال انجام در کراچی طی اشعاری با اشاره به رهبران بزرگ این گروه تروریستی ابراز داشت که همچون رهبران بزرگ خود که تلاش شان برای نابودی روافض (شیعیان) بوده است، ما نیز به تلاش های خود در این زمینه ادامه خواهیم داد. در ادامه تظاهرات شاعر پس از خواندن چند بیت ، از شرکت کنندگان خواستار سر دادن صدای ' کافر کافر شیعه کافر' شد.

 

 

علامه تاج محمد حنفی طی سخنرانی در میان جمعیت تظاهرات کنندگان با تهدید مقامات بلند پایه ایالت سند و دولت ابراز داشت، درصورت بروز هرگونه مشکلی و تهدیدی علیه رهبران اهل سنت و الجماعت، مقامات باعث آن بوده و باید پاسخگو باشند.

 

 

 

ارسال نظر

 
1