خبر فوری

 
 
تظاهرات مردمی علیه عملیات سازمان مبارزه با تروریسم پیشاور
کد خبر :848186580

15:09 1399/04/04


برچسب ها : CTD, پیشاور, خیبر, سازمان مبارزه با تروریسم,

مردم و خانواده عرفان الله فرد جان باخته طی عملیات سازمان مبارزه با تروریسم در پیشاور مدعی شدند که وی 12 خرداد ربوده شده بود و روز گذشته از کشته شدن او بدست سازمان مبارزه با تروریسم طی عملیاتی مطلع شده ایم.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| خانواده، مردم و اعضای احزاب سیاسی با قرار دادن جسد عرفان الله از افراد کشته شده طی عملیات نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم پیشاور در میدان باره استان خیبر، علیه این عملیات و اقدامات دولتی به شدت تظاهرات کرده و شعار سر دادند. طبق گفته خانواده عرفان الله، وی دارای دو فوق لیسانس بوده و به تازگی در مدرسه دولتی به عنوان معلم استخدام شده بود. وی که در تاریخ 12 خرداد برابر با 1 ژوئن سال جاری برای دریافت سند خود به آموزش و پرورش خیبر مراجعه کرده بود، ربوده شد. طبق گفته خانواده، ما در تاریخ 9 ژوئن مقابل باشگاه خبر نگاران باره یک مصاحبه خبری نیز در این باره انجام داده بودیم، تا اینکه روز گذشته متوجه شدیم که عرفان الله بدست نیروهای سی تی دی به قتل رسیده است.

گفتنی است در این تظاهرات نمایندگان احزاب سیاسی چون رهبران محلی جنبش حفاظت از پشتون، حزب ملی مردمی، جماعت اسلامی، لیگ انقلابی مردمی، خیبر یونین پاکستان، تحریک انصاف پاکستان، طی سخنرانی، ابراز داشتند: تاکی ما به چنین روش هایی باید به قتل برسیم، یک بار ما را طی عملیات ها کشتند و اکنون نیز طی درگیری های ساختگی با پلیس به قتل می رسانند. سخنرانان از دادگاه و قانون خواستار تشکیل کمیسیون تحقیقات شده و ابراز داشتند هرچه سریعتر باید علیه چنین جریان هایی اقدام شود. متهمان نیز باید به اشد مجازات برسند.

ارسال نظر

 
1