خبر فوری

 
 
تظاهرات مردمی برای آزادی فیصل رضا عابدی / سید فیصل عابدی کیست ؟
کد خبر :813713537

13:57 1397/07/26


برچسب ها : پاکستان, سید فیصل رضا عابدی, شیعه, فیصل عابدی,

مردم شهر های ملتان و پاراچنار برای آزادی فیصل رضا عابدی تظاهرات صلح آمیز انجام دادند. گفتنی است که مردم شهر پاراچنار برای آزادی فیصل عابدی جلوی باشگاه خبرنگاری این شهر حاضر شده و شروع به تظاهرات و شعارهایی کردند.


مردم شهر های ملتان و پاراچنار برای آزادی فیصل رضا عابدی تظاهرات صلح آمیز انجام دادند. گفتنی است که مردم شهر پاراچنار برای آزادی فیصل عابدی جلوی باشگاه خبرنگاری این شهر حاضر شده و شروع به تظاهرات و شعارهایی کردند.

گفتنی است گروه های مختلف اجتماعی، سیاسی و مذهبی شهر پاراچنار در پی تجمع در مقابل باشگاه خبرنگاری این شهر، خواستار آزادی سید فیصل رضا عابدی و زائران گم شده را از دولت شدند.

لازم به ذکر است که امروز بعدازظهر نیز تجمع اعتراض آمیزی از سوی خانواده فیصل عابدی در منطقه نمائش چورنگی انجام خواهد شد، که در آن نیز تعداد زیادی از مردم درپی اعتراض به دستگیری سید فیصل رضا عابدی ،جوان سیاسی و سناتور سابق مجلس، شرکت خواهند کرد. سید فیصل رضا عابدی در پاکستان به عنوان فعال سیاسی و مخالف شدید تروریسم و منتقد تروریست و بیان کننده حقایق در این زمینه شناخته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علامه سید شهنشاه نقوی نیز طی سخنرانی خود گفته است که، هرچه زودتر سید فیصل رضا عابدی را آزاد کنید والا ملت به سوی تظاهرات و اعتراضات روی خواهد آورد. وی خاطر نشان کرد که فیصل عابدی شخصی است که برای دادخواهی و بیان حقیقت به نفع تشیع سخنرانی می‌کند، او نه فساد مالی داشته است و نه پولشویی. اگر به دلیل گفته های وی بر علیه دادستان کل پاکستان، اورا دستگیر کرده اید من هم اکنون اسامی 50 تن از سیاسیون را می گویم که آنها نیز نه تنها نسبت به دولت خوشبین نیستند بلکه کلمات ناشایستی نیز به کار برده اند، چرا آنها را دستگیر نمی‌کنید.

براساس اظهارات حجت الاسلام و المسلمین علامه امین شهیدی، سید فیصل رضا عابدی شخصی است که در پاکستان بر علیه، تروریسم، طالبان، ظلم، داعش، تفرقه‌افکنی سخن می‌گوید. اگر به چند سال قبل برگردیم زمانیکه طالبان در پاکستان قدرت زیادی داشته است، در آن زمان نیز سید فیصل رضا عابدی از محدود افرادی بوده است که بر خلاف تروریسم و طالبان سخن گفته و اسنادی را نیز ارائه کرده بود.

حجت الاسلام امین شهیدی افزودند، این شخصی است که برای دادخواهی مردم مظلوم یمن، سوریه، افراد ربوده شده و بیان حقایق پشت پرده آن اقدام کرده و صدای خود را نیز بلند کرده است. چرا باید دولت و نیروهای امنیتی پاکستان چنین شخصی را دستگیر کنند، آیا جز این است که وی با ارائه اسنادی، هویت دشمنان تشیع و پاکستان را فاش می‌کند و برای دفاع از حق و حقیقت صدای خود را بلند می‌کند.

سید فیصل رضا عابدی نیز در طی مصاحبه خود با خبرنگار گفت : امکان دارد سرم را قطع کنند اما هیچ وقت سرم را جلوی فرعون خم نخواهم کرد.

 

 

گزارش تصویری از تظاهرات مردمی :

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1