خبر فوری

 
 
تظاهرات مردم پاراچنار و سرینگر علیه اقدام غیر انسانی آمریکا
کد خبر :1706508979

19:28 1398/10/13


برچسب ها : آمریکا, پارچنار, تظاهرات, سردار حاج قاسم سلیمانی, کشمیر اشغالی,

تظاهرات مردم پاراچنار و سرینگر علیه حمله آمریکا به حاج قاسم سلیمانی و محکومیت این حمله بزدلانه


 

پاراچنار: به گزارش راز نیوز| مردم شریف پاراچنار پاکستان به رهبری علامه فدا حسین مظاهری و علامه عابد حسین الحسینی با راه اندازی دسته بزرگ تظاهراتی علیه اقدام غیر انسانی آمریکا، حمله آمریکا را اقدامی بزدلانه خوانده و بیان داشتند که این حمله برنامه از قبل طرح ریزی شده آمریکا و رژیم صهیونسیتی برای به قتل رساندن قاسم سلیمانی بوده است. رهبران شیعه در سخنرانی های خود شهادت سردار قاسم سلیمانی را پیامی برای نابودی آمریکا توصیف کرده و ابراز داشتند که وی قهرمان جهان اسلام بود. گفتنی است رهبران سیاسی و مذهبی گروه های مختلف با شرکت در این دسته شعارهایی علیه دشمنان اسلام سردادند. در پایان، رهبران شیعه عزای عمومی به مدت سه روز در استان کرم اعلام کرده و خواستار برگزاری مجالس و دسته های عزاداری شدند.
 
همچنین مردم قوم کچئی منطقه هنگو نیز با حضور در مسجد جماران، پس از پایان نماز جمعه ضمن عرض تبریک به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و عرض تسلیت در خصوص از دست دادن سردار اسلام، طی مجلسی به قرآن خوانی نشستند.
 
ناگفته نماند مردم مظلوم کشمیر اشغالی نیز درپی شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی با راه اندازی دسته های بزرگ راهپیمایی، شعارهای لبیک یا حسین (علیه السلام) و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

ارسال نظر

 
1