خبر فوری

 
 
تظاهرات مردم ایالت سند و شیعیان برای بازیابی افراد ربوده شده
کد خبر :1486769294

15:33 1397/11/08


برچسب ها : افراد ربوده شده, بلوچ, پاکستان, سند,

صدای افراد ربوده شده ایالت سند پاکستان عصر روز گذشته با انجام تظاهرات مقابل باشگاه خبرنگاران خواستار بازیابی شخص ربوده شده به نام طارق خاصخیلی عضو ناسیونالیست سند شدند.


 

به گزارش راز نیوز، صدای افراد ربوده شده ایالت سند پاکستان عصر روز گذشته با انجام تظاهرات مقابل باشگاه خبرنگاران خواستار بازیابی شخص ربوده شده به نام طارق خاصخیلی عضو ناسیونالیست سند شدند.
اعضای ملی پرست ایالت سند و نمایندگان سازمان های حقوق بشر با شرکت در تظاهرات خواستار بازیابی طارق خاصخیلی و دیگر افراد ربوده شده و پایان دادن به ربودن افراد، شدند.

برخی از رهبران سازمان های حقوق بشری طی سخنرانی در این تظاهرات ابراز داشتند که، علیه اقدامات ربوده شدن افراد، تمامی ملت های مظلوم همچون سندی، پشتون و بلوچ درحال تظاهرات هستند. علیه فعالیت های سیاسی و درخواست حقوق انسانی به طور کامل فضای محدودی ایجاد کرده اند، اگر شخصی علیه نقض قوانین و عدالت صحبت بکند توسط سازمان های مخفی بر خلاف قانون ربوده می شود؛ رهبران در بیانات خود با اشاره به ربوده شدن طارق خاصخیلی اظهار داشتند که وی را از منطقه چینسر گوته کراچی روز جمعه افراد سازمان های مخفی ربودند.


لازم به ذکر است که برای بازیابی افراد ربوده شده شیعه نیز کمپی مقابل باشگاه خبرنگاران در کراچی تاسیس شده است. یک عضو فعال در این زمینه به نام راشد رضوی در پی سخنرانی خود در این کمپ از آزار و اذیت خانواده های افراد ربوده شده گفت و ابراز داشت : اگر حکومت به شخصی معترض است و یا شخصی مرتکب جرمی شده است، پس از ثبت شکایت وی را در دادگاه برای بررسی جرم باید حاضر کنند، اما اقداماتی همچون ربودن افراد ارتکاب جرم سنگینی است. وی با درخواست از سازمان های حقوق بشری گفت : تعداد زیادی از افراد شیعه بی گناه ربوده شده اند، از سازمان های جهانی خواستار رسیدگی به این جنایات در این کشور هستیم.

 

 

 

ارسال نظر

 
1