خبر فوری

 
 
تظاهرات شیعیان کراچی به مناسبت سالروز واقعه غم انگیز انهدام جنت البقیع توسط آل سعود
کد خبر :342145841

15:48 1398/03/23


برچسب ها : جنت البقیع, راشد رضوی, روز انهدام جنت البقیع, عربستان سعودی,

شیعیان کراچی در سالروز انهدام جنت البقیع، در اعتراض به اقدام جنایتکارانه دولت رژیم آل سعود در تخریب حرم ائمه بقیع، مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی به تظاهرات پرداختند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز شیعیان کراچی در سالروز انهدام جنت البقیع، در اعتراض به اقدام جنایتکارانه دولت رژیم آل سعود در تخریب حرم ائمه بقیع، مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی به تظاهرات پرداختند.

تظاهرات کنندگان در این تجمع با بر تن نمودن کفن، اعتراض خود را به اقدام وحشیانه و خبیث آل سعود در تخریب حرم مطهر ائمه بقیع اعلام نمودند.

سید راشد رضوی دبیر جنبش  شیعیان ربوده شده طی سخنانی در جمع تظاهرات کنندگان اظهار داشت: من از تمامی اهالی رسانه و صاحبان شبکه های تلویزیونی درخواست میکنم از 2 ساعت برنامه گفتگوی سیاسی و اقتصادی خود تنها 10 دقیقه را به گفتگو در خصوص سالروز تخریب جنت البقیع اختصاص دهند و برای قبر مبارک دختر پیامبر حضرت فاطمه الزهرا(س) فریاد سر دهند، این همان شخصیت عظیمی است که پیامبر اسلام در تکریم آن حضرت بر روی قدم های خود می ایستاند.

وی افزود: من از عمران خان نخست وزیر پاکستان سوال میکنم زمانی که شما در سخنرانی های خود دم از برپایی حکومت زمان صدر اسلام میزنید و شعار حکومت مدینه را سر میدهید، چرا برای تعمیر و بازسازی جنت البقیع، سخنی به میان نمی آورید؟!

وی خطاب به سیاستمداران شیعه پاکستانی گفت: من از سیاستمداران شیعه در هر حزب سیاسی سوال میکنم آیا شما نمی توانید در صحن پارلمان با بستن پارچه های سیاه به بازوهای خود، جنایت رژیم آل سعود در تخریب حرم ائمه بقیع را به گوش سیاستمداران، رسانه ها و افکار عمومی برسانید؟!

ارسال نظر

 
1