خبر فوری

 
تظاهرات شیعیان اسلام آباد در اعتراض به ربوده شدن رضی العباس شمسی از شخصیت های نامور شیعه
کد خبر :577222546

11:57 1397/08/20


برچسب ها : اسلام آباد, افراد ربوده شده, پاکستان, سید رضی العباس شمسی,

مردم اسلام آباد با حضور در تظاهرات به سرپرستی انجمن امامیه شعبه راولپندی،مراتب اعتراض خود را نسبت به ربوده شدن سید رضی العباس شمسی دبیر انجمن امامیه توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان اعلام نمودند و خواستار آزادی هرچه سریعتر وی شدند.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری شیعت نیوز،مردم اسلام آباد با حضور در تظاهرات به سرپرستی انجمن امامیه شعبه راولپندی،مراتب اعتراض خود را نسبت به ربوده شدن سید رضی العباس شمسی دبیر انجمن امامیه توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان اعلام نمودند و خواستار آزادی هرچه سریعتر وی شدند.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن تصاویری از سید رضی العباس شمسی و سید رضوان حیدر کاظمی ضمن محکوم نمودن ادامه روند بازداشت شخصیت ها و شهروندان عادی اهل تشیع،خواستار رهایی تمامی شیعیان در بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان شدند.

تظاهرات کنندگان در ادامه گفتند:سید رضی از 25 اکتبر سال جاری ناپدید گشته و تاکنون هیچ خبری از وضعیت وی در دست نیست،بازداشت وی توسط سازمان های اطلاعاتی سوالات بسیاری را در اذهان به وجود می آورد،تاکنون هیچ کدام از کارکنان ما در هیچگونه فعالیتی نقش نداشته اند که بر اثر آن به حاکمیت ارضی پاکستان آسیبی برسد،ما افراد صلح طلب همیشه باعث تقویت قدرت دولت بوده ایم،ما در مواقعی بیش از 150 جنازه را بر دوش برداشته ایم اما هیچ آسیبی به اموال دولتی و خصوصی مردم پاکستان نرسانده ایم.

سخنرانان این تظاهرات خطاب به نخست وزیر پاکستان و رئیس دادگاه عالی پاکستان خواستار پیگیری وضعیت و آزادی هرچه فوری شیعیان در بند سازمان های اطلاعاتی شدند و اعلام کردند چنانچه سید رضی متهم به ارتکاب جرم است آن را در دادگاه مورد محاکمه قرار دهند.

سخنرانان در آخر هشدار دادند چنانچه سید رضی طی چند روز آینده بازنگردد تظاهرات سراسری در کل پاکستان برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1