خبر فوری

 
تظاهرات سراسری سپاه صحابه پاکستان به بهانه توهین به خلیفه اول
کد خبر :1889552805

16:40 1399/11/04


برچسب ها : افراد تکفیری, اهل سنت پاکستان, پاکستان, تروریست, تندومحمد خان, سپاه صحابه, شیعه, شیعیان پاکستان, علمای شیعه, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, فیصل آباد, گروه تروریستی سپاه صحابه, کراچی,

سپاه صحابه پاکستان به بهانه توهین علمای شیعه به خلیفه اول اهل سنت تظاهرات سراسری در پاکستان برگزار کردند و خواستار دستگیری و مجازات فوری علمای شیعه شدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | روز جمعه سپاه صحابه پاکستان به بهانه توهین به خلیفه اول اهل سنت در سراسر پاکستان از جمله شهر های فیصل آباد، کراچی، حیدرآباد، تندو محمد خان و... تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.

این تظاهرات با همکاری و حضور سازمان های شبان ختم نبوت سند، پاسبان ختم نبوت، مجاہدین ختم نبوت برگزار شد. همچنین علمای برجسته این سازمان ها از جمله مفتی محمد طاهر مکی، مفتی سعود افضل هالیجوی، مفتی نافع مصطفی اندھر، مولانا محفوظ الرحمن شمس، قاری محمد عارف، حافظ عبدالرحمن الحذیفی، حافظ شیر اسامه بن طاهر، حافظ میر اسامه سموں، محمد محرم علی راجپوت، مولانا محمد نذر عثمانی، مولانا عبدالمجید هالیجوی و چند تن دیگر نیز حضور داشتند.

علمای حاضر در این تظاهرات اظهار داشتند:"توهین به ابوبکر توهین به حضرت محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) است. دوست داشتن صحابه و پیامبر نشانه مومن بودن و دشمنی با آنها نشانه منافقت است."

مفتی محمد طاهر المکی در سخنرانی خود با قادیانی (فرقه احمدیه) خطاب کردن و متهم کردن علمای شیعه به توهین به خلفای اهل سنت گفت: "عشق به پیامبر و نفرت از دوستانش (صحابه) را نمی توان در یک قلب جمع کرد. ما به این باور رسیده ایم که قادیانی ها در تلاش برای تبدیل کردن پاکستان به هند متحد با تحریک کردن اختلافات شیعه و سنی در پاکستان هستند. دولت، نهاد های نظامی، و نهادهای ملی باید عکس العمل نشان دهند و قادیانی ها باید از سِمت های مهم در پاکستان برکنار شوند. کسانی که به صحابه توهین می کردند و میکنند، مأموران قادیانی و عناصری اند که توسط قادیانی ها تغذیه (حمایت) می شوند."

برخی از علمای شرکت کننده تظاهرات، در سخنرانی های خود بیان کردند که ابوبکر اولین کسی بود که با جنگیدن با مسلیمه کذاب مدعی نبوت دروغین، از پایان نبوت محافظت کرد و ما اصحاب را فقط به خاطر رسول الله دوست داریم. او (ابوبکر) جسم و روان خود را برای محمد رسول الله عزیز ما نهاد، بنابراین کسی که از صحابه متنفر است از پیامبر خود یعنی رسول الله نیز متنفر است.

همچنین علمای حاضر در تظاهرات خواستار دستگیری و مجازات فوری قادیانی ها که به ابوبکر در کراچی، حیدرآباد و تاندو محمدخان توهین کردند و اجرای فوری قانون عظمت صحابه در کشور شدند.

شایان ذکر است که علاوه بر این اقدامات علمای سپاه صحابه برای آگاهی از عظمت صحابه خواستار برگزاری دروس مربوط به خلفا از مهد کودک تا مقطع کارشناسی ارشد شدند.

 

ارسال نظر

 
1