خبر فوری

 
تظاهرات خانواده های افراد ربوده شده شیعه مقابل باشگاه خبرنگاران کراچی
کد خبر :55492259

13:34 1400/09/20


برچسب ها : اعتراضات, افراد ربوده شده شیعه, باشگاه خبرنگاران, تظاهرات, شیعه, شیعیان پاکستان, کراچی,

خانواده های افراد ربوده شده شیعه روز جمعه 19 آذر همزمان با روز جهانی حقوق بشر برای آزادی عزیزان خود از بند اسارت سازمان های امنیتی پاکستان مقابل باشگاه خبرنگاران کراچی تظاهرات کردند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| خانواده های افراد ربوده شده شیعه روز جمعه 19 آذر همزمان با روز جهانی حقوق بشر برای آزادی عزیزان خود از بند اسارت سازمان های امنیتی پاکستان مقابل باشگاه خبرنگاران کراچی تظاهرات کردند. در این تظاهرات که زنان، کودکان و افراد سالخورده از همسران، والدین و فرزندان افراد ربوده شده شیعه شرکت کرده بودند دست نوشته هایی به همراه عکس عزیزان خود را در دست داشتند.

در این بین طی سخنرانی های انجام شده گفته شد زمانیکه نهاد های امنیتی و قدرتمند کشور به قانون پایبند نباشند، چه توقعی می توان از مردم داشت؟ تنها این خانواده ها هستند که درد یک فرد ربوده شده از اعضای خود را می توانند درک کنند. ما درخواست های خود را مقابل تمامی نهاد ها و افراد ارائه کردیم، اما متاسفانه ظاهرا بی فایده بوده است. پس از آزادی تنها دو نفر از کراچی، این روند متوقف شد، و در حال حاضر 14 نفر از اهالی کراچی باقیمانده اند که هنوز آزاد نشده اند، درحالیکه اسامی برخی از افراد قطعی شده بود که به زودی آزاد می شوند.

سخنرانان گفتند: می خواهیم مسئولان و مقامات کشور عزیزمان پاکستان را متقاعد کنیم که ملت شیعه ملتی میهن پرست است و اطاعت از قانون اساسی و قانون این کشور را اولین وظیفه خود می داند. بنابراین درخواست می کنیم که اگر کسی مرتکب جرمی شده است آنها را تحت قانون و قوانین کشوری در دادگاه ها مجازات کنید، و اگر جرم آنها ثابت نیست پس آنها را آزاد کنید، اما اگر چنین اقدامی انجام نشد ثابت می شود که در این کشور با شیعیان دشمنی می ورزند.

ارسال نظر

 
1