خبر فوری

 
 
تظاهرات خانواده افراد ربوده شده شیعه توسط سازمان های امنیتی در شهر کراچی پاکستان
کد خبر :1403079497

14:57 1398/06/09


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, راشد رضوی, سازمان اطلاعات پاکستان, شیعیان کراچی,

خانواده های افراد ربوده شده شیعه، در اعتراض به ادامه حضور عزیزانشان در بند سازمان های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان، اقدام به برگزاری تظاهرات و اعتصاب نمادین مقابل باشگاه مطبلوعاتی شهر کراچی نمودند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز خانواده های افراد ربوده شده شیعه، در اعتراض به ادامه حضور عزیزانشان در بند سازمان های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان، اقدام به برگزاری تظاهرات و اعتصاب نمادین مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر خانواده های افراد ربوده شده شیعه که همچنان در بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان حضور دارند، روز گذشته مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی با سر دادن شعارهایی و در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار آزادی هرچه فوری عزیزانشان از زندان های امنیتی شدند.

لازم به ذکر است پس از اعتصاب چندین روزه خانواده های افراد ربوده شده شیعه مقابل منزل ریاست جمهوری پاکستان در شهر کراچی پاکستان، بسیاری از این افراد ربوده شده توسط سرویس های اطلاعاتی، آزاد شده و بسیاری دیگر نیز تحویل مراکز پلیس و یا دادگاه های عدالتی شده اند و بسیاری دیگر نیز همچنان در بند زندان های مخوف سرویس های اطلاعاتی پاکستان به سر می برند به صورتی که هیچگونه اطلاعاتی از وضعیت آنان در دست نیست.

ارسال نظر

 
1