خبر فوری

 
تظاهرات جنبش ملی بلوچ درآلمان در اعتراض به اقدامات پاکستان علیه شهروندان بلوچ
کد خبر :5749041

10:45 1397/12/26


برچسب ها : BNM, آلمان, بلفیلد, جنبش ملی بلوچ,

جنبش ملی بلوچ(BNM) در شهر بلفیلد آلمان اقدام به تظاهرات علیه دولت پاکستان نمودند و اقدامات نظام حکومتی پاکستان علیه شهروندان بلوچ را محکوم نمودند.


 

بلفیلد: به گزارش راز نیوز به نقل از بلوچستان پست، جنبش ملی بلوچ(BNM) در شهر بلفیلد آلمان اقدام به تظاهرات علیه دولت پاکستان نمودند و اقدامات نظام حکومتی پاکستان علیه شهروندان بلوچ را محکوم نمودند.

تظاهرات کنندگان همچنین با پخش پوستر و بروشورهایی در میان مردم، آنان را نسبت به اقدامات ضد انسانی پاکستان علیه شهروندان بلوچ آگاه نمودند.

این معترضان با در دست داشتن پلاکارد و بنرهای مختلف، اشغال بلوچستان توسط نظام پاکستان و جنایات سازمان های امنیتی پاکستان علیه مردمان بلوچ را محکوم نموده و به سر دادن شعارهای اعتراضی پرداختند.

لازم بذکر است جنبش ملی بلوچ(BNM) و بسیاری گروه های دیگر خواهان آزادی بلوچستان از سرزمین پاکستان هستند و حکمرانی دولت پاکستان در بلوچستان را به عنوان اشغالگری توصیف میکنند.

همچنین بسیاری از گروه های مسلح نیز در حال فعالیت و مبارزه با نیروهای امنیتی پاکستان در این ایالت هستند و تاکنون بارها پایگاه های نظامی و کاروان  نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق مختلف را هدف حمله قرار دادند.

ارسال نظر

 
1