خبر فوری

 
 
تظاهرات جنبش حفاظت از پشتون در کراچی
کد خبر :860795747

18:48 1397/11/06


برچسب ها : ارتش, تظاهرات, جنبش, کراچی,

دستگیری عضو جنبش حفاظت از پشتون PTM با نام عالم زیب موجب کشیده شدن تظاهرات این جنبش از ایالت خیبر پختون خوا به ایالت سند شده است.


 

به گزارش راز نیوز، دستگیری عضو جنبش حفاظت از پشتون PTM با نام عالم زیب موجب کشیده شدن تظاهرات این جنبش از ایالت خیبر پختون خوا به ایالت سند شده است. تظاهرات کنندگان با مخاطب قرار دادن شخصیت های ارتش این کشور همچون ژنرال قمر جاوید باجوا در پی شعارهایی ارتش این کشور را تروریست خواندند.

قابل ذکر است که عالم زیب از شخصیت های تحصیل کرده و فعال در صحنه مجازی علیه ارتش پاکستان این جنبش است. وی به دلیل فعالیت های خود علیه ارتش پاکستان دستگیر شده است، که دستگیری وی منجر به افزایش تظاهرات این جنبش در سر تا سر پاکستان شده است. ناگفته نماند که جلسه های بزرگ تظاهرات جنبش حفاظت از پشتون PTM پس از شهر های ایالت خیبر پختون خوا، شهر پیشوار، ایالت پنجاب، هم اکنون این تظاهرات در کلانشهر کراچی در ایالت سند برگزار شده اند.

گفتنی است از مدت ها ارتش پاکستان با ایجاد فضای خفقان طی اقداماتی از افشاگری های انجام شده علیه این سازمان جلوگیری کرده و افراد مرتبط در این افشاگری ها را یا دستگیر و یا ربوده است.

ناگفته نماند که پس از دستگیری این شخصیت مهم جنبش، ترند #PTMKarachiSitIn از ترند های شلوغ کشور پاکستان است.

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1