خبر فوری

 
 
تظاهرات اقلیت های مختلف پاکستان برعلیه این کشور مقابل کاخ سفید
کد خبر :1230683209

22:37 1398/01/20


برچسب ها : آمریکا, اقلیت های مردمی, پاکستان, تظاهرات,

تعداد زیادی از اقلیت های متعدد مردمی پاکستان، برخلاف جنایات درحال جریان طی سال های گذشته این کشور بر اقلیت های مردمی مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند.


 

به گزارش راز نیوز، تعداد زیادی از اقلیت های متعدد مردمی پاکستان، برخلاف جنایات درحال جریان طی سال های گذشته این کشور بر اقلیت های مردمی مقابل کاخ سفید تظاهرات کردند.
افراد شرکت کننده در تظاهرات ابراز داشتند که جنایات دولت فدرال پاکستان برخلاف اقلیت های مردمی و غارت منابع طبیعی ایالت های مختلف باعث تظاهرات مردمی، عدم رضایت مردم از دولت فدرال، شورش ها و خواسته مردم مبنی بر جدایی ایالت ها از کشور پاکستان شده است. در میان این مردم، مردم ایالت های خیبر پختون خوا ( پشتون)، بلوچستان، مهاجر، گلگت بلتستان و برخی از گروه های مذهبی نیز هستند.
ریحان عبادت از مسئولین جنبش ملی متحد پاکستان MQM مقیم ایالات متحده آمریکا در این تظاهرات طی اشاره به جنایات دولت های پاکستان بر علیه اقلیت های مردمی و مذهبی گفت : هر روز خبرهایی از کشته شدن یا ربوده شدن اقلیت ها به دستمان می رسد. وی هدف از حضور شهروندان پاکستانی، مقابل کاخ سفید را رساندن صدای مظلومین و اقلیت های مردمی به گوش سازمان های حقوق بشری جهان اعلام کرد و افزود : ما خواستار حمایت از اقلیت های مردمی و مظلومین در پاکستان هستیم. ما آزادی خود را از دست داده ایم و خواستار رهایی از دست جنایات و ظلم های پاکستان هستیم.
ریحان عبادت در ادامه سخنان خود مقابل کاخ سفید با متهم کردن کشور پاکستان به ترویج ظلم و جنایت در منطقه، اذعان داشت که کشور پاکستان هیچ گاه برخلاف گروه های جهادی اقدام قابل توجهی انجام نخواهد داد، زیرا چنین گروه هایی از دارایی ها مهم و اساسی این کشور به شمار می آیند. پاکستان همیشه گروه های جهادی را حمایت و پشتیبانی کرده است.
وی خاطر نشان کرد که ارتش پاکستان به طور مداوم با آموزش و پرورش چنین گروه های افراط گرایانه ای، اهداف خود در منطقه را کسب می کند. ارتش پاکستان چنین گروه هایی را پس از آموزش در مناطق شمالی کشور، از آنها برای دستیابی به اهداف خود در کشورهای ایران، افغانستان و هند سوء استفاده می کند.
مسئول جنبش ملی متحد در پایان اظهار داشت که کشور پاکستان کمک های انسان دوستان و مالی کشورهای دیگر را نه تنها درجای مناسب و برای رفع مشکلات مردمی استفاده نمی کند، بلکه از این کمک ها برای رسیدگی به گروه های تروریستی استفاده می کند.

ارسال نظر

 
1