خبر فوری

 
 
تظاهرات اقشاری از مردم پاکستان علیه سفر بن سلمان به این کشور
کد خبر :582766119

16:40 1397/11/25


برچسب ها : بن سلمان, پاکستان, تظاهرات, عربستان سعودی,

شبکه تلویزیونی المنار در رابطه با تظاهرات برخی از اقشار مردم پاکستان علیه سفر بن سلمان به پاکستان گفت : برخی از شخصیت های سیاسی و مذهبی پاکستان علیه جنایات بن سلمان در کشورهای بحرین، یمن و سوریه و علیه سفر وی به پاکستان تظاهراتی در سر تا سر پاکستان انجام داده اند.


 

به گزارش راز نیوز، شبکه تلویزیونی المنار در رابطه با تظاهرات برخی از اقشار مردم پاکستان علیه سفر بن سلمان به پاکستان گفت : برخی از شخصیت های سیاسی و مذهبی پاکستان علیه جنایات بن سلمان در کشورهای بحرین، یمن و سوریه و علیه سفر وی به پاکستان تظاهراتی در سر تا سر پاکستان انجام داده اند. همچنین تعدادی از مردم پاکستان در فضای مجازی نیز با انتشار کلیپ، پوستر و نوشته هایی علیه سفر بن سلمان به پاکستان در حال انجام فعالیت هایی در این زمینه هستند. در تصاویر و نوشته ها، به جنایات آل سعود در جهان، حمایت و پشتیبانی از گروه های تکفیری و انتشار آنها در سر تا سر جهان، تحریف چهره ی اسلام توسط آل سعود و قتل جمال خاشقچی اشاره شده است.

کمپین هایی که در فضای مجازی در حال فعالیت در این زمینه هستند خواستار عدم استقبال از جنایت کار و سفاکی همچون بن سلمان در پاکستان توسط مقامات شدند. از طرفی دولت فدرال پاکستان دو روز قبل از ورود بن سلمان به این کشور از تنبیه و مجازات افرادی خبر داده است که علیه بن سلمان و سفرش به پاکستان فعالیتی انجام دهند. براساس گزارش رسانه ها، دولت فدرال پاکستان ابراز داشته است با افرادی که سخنان اهانت آمیز یا ایجاد تنفر را در فضای مجازی منتشر کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1