خبر فوری

 
تظاهرات احزاب پاکستانی علیه انتخابات در مقابل دفتر کمیسون انتخابات
کد خبر :381241797

17:44 1397/05/17


تظاهرات احزاب پاکستانی علیه انتخابات در مقابل دفتر کمیسون انتخابات


 

 

تظاهرات احزاب پاکستانی علیه انتخابات در مقابل دفتر کمیسون انتخابات

 

تظاهر کنندگان بعد از عبور از موانع  به منطقه قرمز رسیدند

 

 

اپوزیسیون بزرگ علیه دولت عمران خان انتخابات ۲۰۱۸  را تقلبی خوانده و در حال حاضر تطاهرات بزرگی در مقابل دفتر کمیسون انتخابات برگزار کرده اند در این تظاهرات حزب مسلم لیگ نون، حزب مردمی پاکستان ،و همچنین هزب متحده مجلس عمل  شریک میباشند۔

 

تظاهرات در مقابل دفتر کمیسون انتخابات برگزار شده غیر از احزاب مذکوره در این تظاهرات حزب ملی مردمی، حزب ملی وطن و همچنین حزب های پشتون خواه هم شریک میباشند ۔

 

 

ریاست این مظاهره را رئیس حزب متحده مجلس عمل مولانا فضل الرحمان در دست گرفته و همچنین شهباز شریف رئیس حزب مسلم لیگ بخاطر خراب بودن وضعیت هوا در این تظاهارت گسترده نتوانسته اند شرکت کنند۔

 

ناگفته نماند یکی از احزاب بزرگ مذهبی تحریک لبیک پاکستان علیه انتخابات فعلی هم تظاهرات گسترده ای را برگزار کرد که در این تظاهرات رئیس حزب تحریک لبیک با لحن سخت مقامات کمیسون انتخابات را منتبه کرده است و اظهار دارد تا گرفتن حقوق این تظاهرات را ادامه خواهد داد

 

 

 

تظاهرات کنندگان علیه کمیسون انتخابات شعار داده و این انتخابات را تقلبی قرار داده اند۔

 ناگفته نماند که این تظاهرات از چند روز در شهرهای مختلف پاکستان شروع شده و امروز این تظاهرات به صورت گسترده و با شدت در حال ادامه میباشد۔

کمیسون انتخابات هیچ تا به حال هیچ عکس العملی نسبت به این تظاهرات نداده است به گفته بعضی از روزنامه ها کمیسون انتخابات پاکستان این تظاهارات را اشتباه و و غیر قانونی خواندہ است

 

ارسال نظر

 
1