خبر فوری

 
 
تصویب لایحه اصلاحیه قانون نظامی توسط کمیته دائمی دفاع پاکستان
کد خبر :767446436

18:31 1398/10/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, ژنرال باجوا, فرمانده, لایحه اصلاح قانون نظامی,

پرویز ختک وزیر دفاع پاکستان لوایح اصلاحیه قانون ارتش در خصوص تمدید دوره خدمت فرماندهان ستاد کل ارتش، نیروی دریایی و هوایی سال 2020 را به مجلس ارائه کرد که پس از آن لوایح در جلسه کمیته دائمی دفاع مجلس شورای ملی و سنا تصویب شدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اعظم سواتی سناتور حزب تحریک انصاف پاکستان در بیانی، گفت: لوایح اصلاح شده مربوط به تمدید دوره خدمت فرماندهان نیروهای مسلح روز شنبه به مجلس شورای ملی ارائه خواهند شد.
نشست مجلس ملی به ریاست اسد قیصر رئیس مجلس آغاز شد، هرچند در این نشست دستور کار 13 نقطه ای شامل قانون اصلاح ارتش شامل نبود، اما این قانون به عنوان یک برنامه تکمیلی ارائه شد.
پرویز ختک وزیر دفاع پاکستان لوایح اصلاحیه قانون ارتش در خصوص تمدید دوره خدمت فرماندهان ستاد کل ارتش، نیروی دریایی و هوایی سال 2020 را به مجلس ارائه کرد که پس از آن این لوایح به کمیته دائمی دفاع ارسال شدند و نشست مجلس تا صبح روز بعد ساعت 11 به تعویق افتاد. پس از توافق برای برگزاری جلسه کمیته دائمی دفاع در روز جمعه برای تصویب لوایح توسط دولت و اپوزیسیون، جلسه کمیته دائمی مجلس شورای ملی و سنا برگزار و سه لوایح تصویب شدند.
فروغ نسیم وزیر قانون پاکستان در این خصوص، گفت: سه لایحه با موافقت همه طرف ها تصویب شدند و هیچگونه عجله ای درکار نبود . احزاب مردمی، جی یو آی شاخه فضل الرحمن و نون لیگ نه با لوایح مخالفت کردند و نه اصلاحاتی را ارائه دادند، از اپوزیسیون و متحدان بابت حمایت از لوایح سپاسگزار هستیم.

ارسال نظر

 
1