خبر فوری

 
تصویب قطعنامه ارائه شده توسط پاکستان در مجمع عمومی سازمان ملل
کد خبر :224312585

11:13 1400/09/19


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, تصویب قطعنامه, مجمع عمومی سازمان ملل متحد, منیر اکرم, نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد, نیویورک,

قطعنامه ارائه شده توسط پاکستان در مورد «ترویج گفتگوی بین ادیان و بین فرهنگ ها» با اکثریت آراء در مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید.


نیویورک: به گزارش راز نیوز | قطعنامه ارائه شده توسط پاکستان در مورد «ترویج گفتگوی بین ادیان و بین فرهنگ ها» با اکثریت آراء در مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید.

این قطعنامه که به طور مشترک توسط پاکستان و فیلیپین ارائه شد، بخشی از تلاش های جهانی پاکستان به منظور ترویج هماهنگی بین ادیان، مدارا، احترام به ادیان مختلف و ارزش های آن ها و نیز همزیستی مسالمت آمیز می باشد.

منیر اکرم نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با ارسال یک توئیت گفت: تصویب قطعنامه ارائه شده توسط پاکستان رضایت بخش بوده است. عمران خان نخست وزیر پاکستان چندین بار نسبت به خطر اسلام هراسی، عدم مدارا را گوشزد کرده و لازم است که اقداماتی به منظور مبارزه با اسلام هراسی انجام شود.

همچنین محمد عامر جانشین نماینده دائم پاکستان گفت: پاکستان یک جامعه کثرت گرا، چند فرهنگی و چند قومیتی می باشد و هیچ مذهب، طبقه و یا عقاید شهروندان پاکستانی به تجارت دولتی مربوط نیست. پاکستان خواستار ایجاد روابط مبتنب بر احترام و مدارا بین ادیان می باشد.

ارسال نظر

 
1