خبر فوری

 
 
تصویب توافق پروژه انرژی میان پاکستان و عربستان سعودی
کد خبر :1018907270

19:09 1398/11/13


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, توافق نامه, سرمایه گذاری, شورای عربستان سعودی,

شورای عربستان سعودی تفاهم نامه میان پاکستان و عربستان سعودی برای توسعه انرژی تجدید پذیر را تصویب کرده است و از طرفی عربستان سعودی مطالعه ای درمورد پالایش نفت و فرصت های سرمایه گذاری در بخش های پتروشیمی در پاکستان، انجام خواهد داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شورای عربستان سعودی تفاهم نامه میان پاکستان و عربستان سعودی برای توسعه انرژی تجدید پذیر را تصویب کرده است و از طرفی عربستان سعودی مطالعه ای درمورد پالایش نفت و فرصت های سرمایه گذاری در بخش های پتروشیمی در پاکستان، انجام خواهد داد.

رانا عبدالجبار مدیر عامل هیئت توسعه انرژی جایگزین AEDB گفته است که اقدامات برای همکاری در زمینه انرژی جایگزین میان پاکستان و عربستان سعودی از فوریه سال گذشته صورت گرفته است و طی سفر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، یادداشت تفاهمی به امضاء رسیده بود. طی این سفر، عربستان از بسته سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری برای پاکستان خبر داده بود که براساس آن توافقی برای سرمایه‌گذاری در بخش های ساخت مجتمع های پتروشیمی، پروژه های انرژی تجدید پذیر و منابع معدنی، انجام گرفته بود. دکتر عبدالجبار ابراز داشت که پاکستان با مشارکت بخش خصوصی، یک سیاست جامع برای استفاده و توسعه منابع انرژی تجدید پذیر را دنبال می‌کند.

ارسال نظر

 
1