خبر فوری

 
تصویب بیانیه در مجلس ایالتی پنجاب در دفاع از حقوق مردم فلسطین
کد خبر :414075481

13:15 1397/08/23


برچسب ها : اسرائیل, فلسطین, مجلس ایالتی پنجاب,

بیانیه ای در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به تصویب رسید.


 

لاهور:به گزارش راز نیوز،امروز در مجلس ایالتی پنجاب،بیانیه ای در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به تصویب رسید.

پیش نویس این بیانیه از سوی کنول لیاقت نماینده حزب مسلم لیگ(ن) مجلس ایالتی پنجاب ارائه شده بود.

در متن بیانیه تصویب شده آمده است:اسرائیل به طور پیوسته در غزه به جنایت علیه مردم فلسطین پرداخته است و بدترین نوع دشمنی با اسلام و جنایت ضد انسانی را مرتکب شده است،تعداد زیادی از کودکان معصوم فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در خاک و خون غلطیده اند و مجلس ایالتی پنجاب به شدت این جنایت ها را محکوم مینماید.

در این بیانیه ضد صهیونیستی از دولت خواسته شده است که دولت پاکستان از جامعه جهانی و نظام عدالت بین المللی درخواست نماید تا اسرائیل را از اقدامات ضد انسانی علیه فلسطینیان باز دارد و در صورت عدم تمکین اسرائیل،آن را مورد مجازات و تنبیه قرار دهند.

بر اثر بمباران نیروی هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق شهری غزه،تعداد 3 فلسطینی به شهادت رسیدند و تنها طی 24 ساعت تعداد شهدا به 10 نفر افزایش یافت.

بر اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی در تظاهرات موسوم به جمعه بازگشت که از تاریخ 30 مارس سال جاری آغاز شده است،تاکنون بیش از 200 فلسطینی شهید و نزدیک به 21 هزار و 600 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

دولت رژیم صهیونیستی در تازه ترین اقدام ضد انسانی خود تمامی مرزهای غزه را مسدود نموده و اعلام کرده است برای انزوای حماس،این اقدام بسیار ضروری است.

گروهای بشر دوستانه که در زمینه کمک به فلسطینیان فعالیت میکنند هشدار داده اند که این اقدام رژیم صهیونیستی زندگی 2 میلیون ساکن این منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ارسال نظر

 
1