خبر فوری

 
تصمیم عربستان سعودی برای مجازات عاملان حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی
کد خبر :995275009

16:25 1397/06/12


پس از اعتراف مقامات ارتش ائتلاف عربستان سعودی به اشتباه خود در هدف قرار دادن اتوبوس دانش آموزان بی گناه یمنی،این حادثه را غیر قابل توجیه دانست و خواستار شناسایی عاملان این حمله تاسف بار و مجازات آنها گردید


 

ریاض:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ایکسپرس نیوز،پس از اعتراف مقامات ارتش ائتلاف عربستان سعودی به اشتباه خود در هدف قرار دادن اتوبوس دانش آموزان بی گناه یمنی،این حادثه را غیر قابل توجیه دانست و خواستار شناسایی عاملان این حمله تاسف بار و مجازات آنها گردید.

به گزارش تیم تحقیقاتی ارتش ائتلاف سعودی،این حمله بنابر اطلاعات واصله از طرف مقامات اطلاعاتی مبنی بر حضور جنگجویان حوثی در این اتوبوس صورت گرفته است.

این تیم خاطر نشان کرده است ارتش ائتلاف عربستان  در حمله به هدف مورد نظر با تاخیر عمل کرد که در نتیجه آن جنگجویان حوثی از دید ما دور شدند و شهروندان عادی و غیرنظامی مورد اصابت حمله موشکی این ارتش قرار گرفتند.

مقامات ارتش ائتلاف سعودی گفته اند تیم تحقیقاتی به زودی عاملان این حادثه را شناسایی خواهد کرد و این افراد را بی سختی مجازات خواهیم کرد.

در روز نهم ماه گذشته،طی حمله ارتش ائتلاف سعودی به منطقه ای از یمن،این ارتش یک اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی را مورد بمباران هوایی خود قرار داده بود که در نتیجه آن 29 نفر از دانش آموزان بی گناه شهید گردیدند،که پس از این حمله،عربستان مورد انتقادات شدید بین المللی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1