خبر فوری

 
 
تصمیم دولت پاکستان در رابطه با تعیین سفیران و معاونان جدید در دیگر کشورها
کد خبر :2141081334

20:28 1398/02/30


برچسب ها : پاکستان, سفیر,

دولت فدرال پاکستان در تصمیمی سفرا و معاونان پاکستانی جدید در کشورها را تعیین کرده است.


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز، دولت فدرال پاکستان در تصمیمی سفرا و کارداران جدید نمایندگی های پاکستان در کشورهای خارجی را تعیین کرده است.

محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در بیانیه ای گفت: پس از مشاوره با عمران خان نخست وزیر، تصمیم به تعیین سفرا و کارداران جدید در دیگر کشورها گرفته ایم.

تحت این تصمیم با پایان مدت زمان  ماموریت سفرای پاکستان در برخی از کشورهای خارجی، سفرای جدید در این کشورها منصوب گردیده اند.

بر این اساس با پایان زمان ماموریت سفیر پیشین پاکستان در چین،اکنون نغمانه هاشمی دیپلمات ارشد پاکستانی به عنوان سفیر جدید پاکستان در پکن و معین الحق نیز به عنوان سفیر جدید در دهلی نو تعیین شده اند.

همچنین امتیاز احمد معاون وزارت خارجه به عنوان سفیر جدید پاکستان در ژاپن، ظهیر جنجوعه سفیر جدید پاکستان در بلژیک، آمنه بلوچ معاون وزارت خارجه به عنوان سفیر جدید پاکستان در مالزی و ثقلین سیده نیز به عنوان سفیر جدید دولت اسلام آباد در کنیا نایروبی منصوب گردیده اند.

علاوه بر این رخسانه افضل در سنگاپور، خالد جمالی در جمهوری چک، عطا المنعم در الجزایر، سرفراز احمد سپرا در سودان و عمران حیدر در تاجیکستان، جاوید ختک در پرتغال، غلام دستگیر در کویت، عبد العزیز طارق در برونئی و محمد خالد راؤ نیز در بوسنی زمام سفارت خانه های پاکستان در این کشورها را بر عهده خواهند داشت.

 خالد مجید به عنوان سرکنسول جدید در جده و عائشه عباس به عنوان سرکنسول نیویورک تعیین شده اند.

وی افزود، آقای معظم را به عنوان معاون ویژه وزارت امور خارجه در ابوظبی تعیین نموده ایم و مدت زمان ماموریت قاضی خلیل الله در مسکو نیز تا شش ماه تمدید گردیده است.

ارسال نظر

 
1