خبر فوری

 
تصمیم دولت اسلام آباد برای سرکوب حامیان تحریک لبیک پاکستان در خارج از مرزها
کد خبر :312557846

15:09 1400/01/27


برچسب ها : آشوب, پاکستانی های مقیم خارج, تحریک لبیک پاکستان, حافظ سعد رضوی, دولت پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان, کشورهای عربی,

دولت اسلام آباد پس از اعمال ممنوعیت علیه تحریک لبیک پاکستان و تروریست خواندن این گروه تصمیم به سرکوب و مجازات تمامی حامیان این حزب در فراتر از مرزها گرفته است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دولت اسلام آباد پس از اعمال ممنوعیت علیه تحریک لبیک پاکستان و تروریست خواندن این گروه تصمیم به سرکوب و مجازات تمامی حامیان این حزب در فراتر از مرزها گرفته است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال تصمیم دولت اسلام آباد مبنی بر ممنوع نمودن هرگونه فعالیت سیاسی حزب تحریک لبیک پاکستان در پی آشوب گسترده طرفداران این حزب در سراسر کشور، تمامی شهروندان پاکستانی مقیم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس که در صفحات کاربری خود در شبکه های اجتماعی اقدام به حمایت از این حزب و یا انتشار محتوای مربوط به این حزب نمایند مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

طبق نامه ابلاغی به تمامی سفارت و نمایندگی های کنسولی پاکستان در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و وزارت کشور این دولت های عربی هر فردی که در شبکه های اجتماعی مختلف به انتشار محتوای متعلق به تحریک لبیک پاکستان مبادرت ورزد علاوه بر ابطال گذرنامه از کشور مقیم دی پورت و اخراج خواهد شد، همچنین فرد مذکور به صورت دائمی از هرگونه سفر خارجی محروم خواهد ماند.

بر اساس این قانون ابلاغی دولت پاکستان تاکنون تعداد 413 تن از شهروندان پاکستانی مقیم کشورهای عربی به دلیل تخلف و حمایت از تحریک لبیک پاکستان تحت بازداشت قرار گرفته اند و به زودی از کشور مقیم دی پورت و تحویل نهادهای امنیتی پاکستان خواهند شد.

 

ارسال نظر

 
1