خبر فوری

 
 
تصمیم حزب PTI برای اقدام علیه رهبران حزب JUIf
کد خبر :1702970438

16:53 1398/08/25


برچسب ها : پاکستان, تظاهرات, چین, سی پیک, کمیته اصلی حزب تحریک انصاف,

درپی نشست کمیته اصلی حزب تحریک انصاف PTI پاکستان به ریاست عمران خان، تصمیم به اقدام علیه رهبران حزب جمعیت علماء اسلام شاخه فضل الرحمن به دلیل توهین به دولت اخذ شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، درپی نشست کمیته اصلی حزب تحریک انصاف PTI پاکستان به ریاست عمران خان، تصمیم به اقدام علیه رهبران حزب جمعیت علماء اسلام شاخه فضل الرحمن به دلیل توهین به دولت اخذ شد. در این نشست، در رابطه با رفتار رسانه، تشکیل کمیته برای بررسی عملکرد تیم رسانه ای، موضوع تبادل سمت ها در کابینه دولت نیز گفتگو صورت گرفت. یکی از اعضای ارشد حزب PTI به شرط عدم افشای هویت خود بیان داشت که حزب در زمان سخنرانی رهبران جی یو آی اف، از آنها به شدت ناراحت بوده است. در کمیته همچنین تصمیم گیری شد که نباید به چنین سخنرانی هایی با دیدگاه سخنرانی معمولی نگاه کرد و با رهبران جمعیت علماء اسلام (ف) نیز همان برخوردی شود که با دیگر سیاستمداران یا افراد دردسر ساز برای دولت، می‌شود. کمیته اصلی با محکوم کردن سخنرانی های جمعیت علماء اسلام (ف) طی تظاهرات، ابراز داشت که کمیته نقض قوانین از سوی دیگر رهبران اپوزیسیون طی تظاهرات را بررسی خواهد نمود.
لازم به ذکر است طبق اظهارات کمیته، مقامات چینی با اعلام نارضایتی خود از عملکرد نامناسب وزیران ارتباطات، راه آهن و برنامه ریزی پاکستان درخصوص پروژه سی پیک، حتی حاضر به گفتگو با این وزرا نیز نیستند.

ارسال نظر

 
1