خبر فوری

 
 
تصمیم به ارتباط با مقامات امارات وزیر امور خارجه پاکستان درپی اهدای جایزه توسط کشور عربی به نریندرا مودی
کد خبر :1162327034

16:13 1398/06/04


برچسب ها : امارات متحده عربی, بحرین, پاکستان, شاه محمود قریشی, نریندرا مودی, هند, وزیر امور خارجه, کشمیر,

شاه محمود حسین قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی گفتگو در مراسمی، درخصوص موضوع اهدای جایزه توسط امارات متحده عربی به نریندرا مودی گفت: به زودی در این رابطه ارتباطی با مقامات امارات متحده عربی خواهم داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، پس از اتخاذ مواضع سخت برخی از مقامات سیاسی و مذهبی پاکستان درمورد اهدای جوایز از سوی کشورهای عربی چون امارات متحده عربی و بحرین به نریندرا مودی نخست وزیر هند و قاتل هزاران مسلمان کشمیری، شاه محمود حسین قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی گفتگو در مراسمی، درخصوص این موضوع گفت: به زودی در این رابطه ارتباطی با مقامات امارات متحده عربی خواهم داشت. وی در ادامه سخنان خود با ماست مالی کردن اقدام ننگین کشورهای عربی، ابراز داشت: امارات دلسوز پاکستان است و در خصوص کشمیر حامی موضع پاکستان نیز است. هر کشوری از جمله یو آ ای حق داشتن روابط دوجانبه را دارد. باید ببینم، من به زودی با همتای اماراتی خود دیدار خواهم نمود و حقایق را برای او واضح و آشکار خواهم کرد.
وی پس از آن طی گفتگو با خبرگزاری ها در شهر ملتان، پس از ابراز نگرانی در مورد کشمیر گفت: هند درحال برنامه ریزی برای فرستادن افراط گرایان آر اس اس به کشمیر است. موضوع کشمیر را در جلسه شورای حقوق بشر در ژنو در ماه آینده برجسته خواهیم نمود.

ارسال نظر

 
1