خبر فوری

 
 
تصاویر دوربین مدار بسته از مهاجمان به شهید دکتر حیدر عسکری / دستگیری عضو مهم گروه تروریستی لشکر جنگوی
کد خبر :194004372

14:06 1398/06/10


برچسب ها : تروریست, تروریسم, شیعه, لشکر جنگوی, کراچی,

طبق اعلام پلیس کراچی، با پیگیری های لازمه توانستیم به تصاویر دوربین مداربسته مهاجمان به دکتر حیدر عسکری دستیابیم.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز، طبق اعلام پلیس کراچی، با پیگیری های لازمه توانستیم به تصاویر دوربین مداربسته مهاجمان به دکتر حیدر عسکری دستیابیم. طبق گفته پلیس، در این تصاویر دوربین های مدار بسته، مهاجمان پس از نگاه داشتن خودروی دکتر حیدر عسکری، به سوی او تیراندازی کردند. مهاجمان دو نفر سوار بر موتورسیکلت بودند که سرنشین دوم پس از نزدیک شدن به خودروی مقتول، شروع به تیراندازی کرد.
 
 
 
 

لازم به ذکر است سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان نیز در خبری بیان داشته است که شریف الله عضو مهم گروهک تروریستی لشکر جنگوی را به همراه مبلغ دویست هزار روپیه دستگیر کرده است. متهم در تاریخ 24 ژوئیه از بانک منطقه ناظم آباد مبلغ 2 میلیون و 400 هزار روپیه را ربوده بود. شریف الله برادر متهم نعیم است که وی در بمب گذاری و قتل چودری‌ اسلم رئیس پلیس نقش داشته است.

 

خبر تکمیلی :

 

طبق گزارش نیروی پلیس، بمب جاسازی شده درون موتورسیکلت بر روی ساعت 12:30 تنظیم شده بود و از طرفی نیز حادثه ترور جراح بزرگ قلب شیعه حیدر عسکری نیز در همین زمان رخ داده است. سازمان های اطلاعاتی و ضد تروریسم درحال بررسی حوادث کشف بمب و ترور حیدر عسکری و علت مشابه بودن زمان آن هستند.
نیروی پلیس ابراز داشت: زمان رخ دادن دو حادثه دارای اهمیت بسزایی است، زیر عمران خان نخست وزیر دو روز قبل از مردم خواسته بود تا از ساعت 12 الی 12:30 ظهر برای نیم ساعت با کنار گذاشتن تمامی مشغله هایشان به حمایت از مردم کشمیر به خیابان‌ها آمده و تظاهرات کنند. تحقیقات از جنبه های گوناگون از جمله این جنبه تحت بررسی و انجام هستند.

ارسال نظر

 
1