خبر فوری

 
 
تشکیل پرونده قضایی علیه فرزند رئیس اسبق سازمان اطلاعات پاکستان به دلیل حمایت از تحریک لبیک پاکستان
کد خبر :74822134

16:40 1400/01/27


برچسب ها : تحریک لبیک پاکستان, حمید گل, رئیس سازمان اطلاعات پاکستان, عبدالله گل,

عبدالله گل فرزند حمید گل رئیس اسبق سازمان اطلاعات پاکستان به دلیل برهم زدن امنیت عمومی در پی بازداشت سعد حسین رضوی رهبر گروه تحریک لبیک پاکستان در یک پرونده قضایی تحت قانون مقابله با تروریسم مجرم شناخته شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عبدالله گل فرزند حمید گل رئیس اسبق سازمان اطلاعات پاکستان به دلیل برهم زدن امنیت عمومی در پی بازداشت سعد حسین رضوی رهبر گروه تحریک لبیک پاکستان در یک پرونده قضایی تحت قانون مقابله با تروریسم مجرم شناخته شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی بازداشت سعد حسین رضوی فرزند رهبر مفقود گروه تحریک لبیک پاکستان توسط نیروهای پلیس پنجاب، عبدالله گل فرزند رئیس اسبق سازمان اطلاعات پاکستان با انتشار پیامی تصویری ابراز داشت: من به جوانان حزب خودم یعنی تحریک نوجوانان پاکستان اعلام می دارم که سعد رضوی همانند برادر من است و من بازداشت وی را محکوم می کنم.

طبق متن شکایت نامه در پرونده قضایی عبدالله گل وی همچنین در ادامه این پیام خود افزود: چنانچه سعد رضوی آزاد نگردد من حزب خود را در اعتراضات شامل خواهم نمود، سپس خواهیم دید چه اتفاقی صورت خواهد گرفت.

پلیس با درج این پیام عبدالله گل در حمایت از آشوب ایجاد شده از سوی تحریک لبیک پاکستان به دلیل این اظهارات جنجالی، علیه وی پرونده قضایی تشکیل داد، در متن شکایت نامه آمده است عبدالله، با تهدید دولت از طریق جنبش جوانان پاکستان و ایجاد جو نفرت، فضای هرج و مرج و خشونت را در کشور ایجاد کرد و با ایجاد ترس و وحشت در بین مردم ، دولت را به چالش کشید.

در همین راستا ، بیشتر گفته شد که عبدالله حمید گل با تقاضای آزادی سعد رضوی و تقویت بیشتر اعتراضات اخیر و اعمال خسارت به اموال دولتی مجرم شناخته شده است.

ارسال نظر

 
1