خبر فوری

 
تشکیل پرونده قضایی علیه خادم رضوی و 6 تن دیگر به جرم برگزاری تجمعات خلاف قانون
کد خبر :1636516744

14:45 1399/07/14


برچسب ها : پرونده سازی, تحریک لبیک پاکستان, جنبش لبیک یا رسول‌الله (ص), خادم رضوی, درج شکایت, فیصل آباد,

خادم حسین رضوی به همراه 6 تن دیگر از رهبران حزب تحریک لبیک یا رسول الله (ص) به دلیل تجمع غیر قانونی در منطقه «چک 124 جی بی» در شهر فیصل آباد مجرم شناخته شده و علیه آنان پرونده قضایی تشکیل داده شده است.


فیصل آباد: به گزارش راز نیوز| خادم حسین رضوی به همراه 6 تن دیگر از رهبران حزب تحریک لبیک یا رسول الله (ص) به دلیل تجمع غیر قانونی در منطقه «چک 124 جی بی» در شهر فیصل آباد مجرم شناخته شده و علیه آنان پرونده قضایی تشکیل داده شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محکمه دولتی فیصل آباد با درج شکایت نامه علیه خادم حسین رضوی رئیس حزب تحریک لبیک یا رسول الله(ص) و 6 تن دیگر از رهبران این حزب به جرم برگزاری تجمعات غیر قانونی پرونده قضایی تشکیل داد.

ریاض الدین بازرس مرکز پلیس منطقه صدر شهر جرانواله ایالت پنجاب با درج شکایت نامه علیه خادم حسین رضوی اعلام داشت: علی رغم صدور حکم ممنوعیت ورود خادم حسین رضوی به شهر فیصل آباد گزارشاتی مبنی بر حضور وی در این شهر برای برگزاری مراسم سالگرد سید کفایت شاه بخاری دریافت کردیم، این در حالی است که پیش از این بخشنامه مربوط به ممنوعیت ورود وی را به آصف الله دبیر برگزاری این مراسم ابلاغ شده بود.

وی افزود: پلیس در پل منطقه چک-58 حضور یافت و حکم صادره از سوی معاون کمیساریا را به خادم حسین رضوی ارائه نمود، اما وی با بی اعتنایی به این حکم و مقاومت در برابر نیروهای پلیس به همراه کارناوال خود به راهپیمایی خود به سوی منطقه چک-124 ادامه داد.

وی در بخش دیگر این شکایت نامه آورده است: مولانا خادم رضوی علی رغم تمامی ممنوعیت ها در جمع تجمع کنندگان به سخنرانی پرداخت و بر اساس بند های 186، 188 و 353 قانون تعزیرات پاکستان و بند 13 قانون حفظ نظم عمومی پنجاب مصوب سال 1960 به عنوان مجرم شناخته می شود.

لازم به ذکر است به دنبال صدور حکم آزادی آسیه بی بی متهم به اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) در سال 2018 میلادی، حزب تحریک لبیک پاکستان به سرکردگی خادم حسین رضوی دست به اغتشاشات سراسری زده و به شورش در سطح شهر و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی و دولتی نمودند.

پس از انجام اینگونه اقدامات از سوی عناصر وابسته به خادم حسین رضوی، نیروهای امنیتی و محاکم قضایی پاکستان عملیات وسیعی علیه تمامی عناصر دخیل در اغتشاشات نموده و علاوه بر بازداشت صدها از اعضای حزب تحریک لبیک پاکستان، خادم حسین رضوی را نیز به مدت 30 روز روانه زندان نمودند.

ارسال نظر

 
1