خبر فوری

 
 
تشکیل بخش مدیریت بحران برای رویارویی با خطرات احتمالی از سوی هند توسط پاکستان
کد خبر :1131131616

20:15 1397/12/04


برچسب ها : ارتش, پاکستان, جنگ, درگیری, هند,

دفتر وزارت امور خارجه پاکستان درپی افزایش درگیری ها میان دو کشور پاکستان و هند، بخش مدیریت بحران به منظور انجام آمادگی های لازم در مواقع ضروری را تشکیل داده است.


 

به گزارش راز نیوز، دفتر وزارت امور خارجه پاکستان درپی افزایش درگیری ها میان دو کشور پاکستان و هند، بخش مدیریت بحران به منظور انجام آمادگی های لازم در مواقع ضروری را تشکیل داده است. گفتنی است وظیفه این بخش، برقراری ارتباط دیپلماتیک و وضعیت مرزی اعلام شده است. پس از افزایش درگیری ها میان دو کشور، پاکستان نیز اقدامات لازمه برای رویارویی با هرگونه بحران ها را انجام داده و آمادگی لازم را کسب کرده است.

گفتنی است دو روز گذشته درپی بیانیه نخست وزیر پاکستان عمران خان، ارتش این کشور مجاز به پاسخ هرگونه تجاوز از سوی هند شده است.

بخش مبارزه با بحران وزارت امور خارجه پاکستان برای اتخاذ تصمیم های مناسب در همه حال و اوضاع بحرانی در حال انجام تماس های دیپلماتیک و وضعیت مرزی خواهد بود.

خبرگزاری های پاکستان نیز ابراز داشته اند که دولت هند با برقراری وضعیت اضطراری در مناطق کشمیر مرزی با پاکستان، دستور فروش تمام کالاها به مغازه داران داده و درخواست مرخصی تمامی پرسنل بیمارستان‌ها را لغو کرده است. براساس مدعای خبرگزاری های پاکستان به نقل از منابع هند، کشور هند آمادگی های لازم برای جنگ با پاکستان را انجام داده است.
همچنین دولت هند تا اطلاع ثانوی دستور بسته بودن مغازه ها را نیز داده است.

ارسال نظر

 
1