خبر فوری

 
 
تشکر وزیر امور خارجه لکسمبرگ از عمران خان برای پایان دادن تنش موجود با هند
کد خبر :1046526909

14:58 1397/12/16


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, صلح, هند,

وزیر امور خارجه لکسمبرگ : از اقدامات عمران خان برای کاهش تنش با هند سپاس گذاریم.


وزیر امور خارجه لکسمبرگ : از اقدامات عمران خان برای کاهش تنش با هند سپاس گذاریم.

وزیر امور خارجه لکسمبرگ گفت : درگیری و تنش پاکستان و هند برای جامعه جهانی نگران کننده می باشد. همچنین درگیری مسلحانه میان پاکستان و هند به ضرر هر دو کشور می باشد. ما از عمران خان نخست وزیر پاکستان برای آزادی خلبان هندی تشکر میکنیم در حالی که اتحادیه اروپا برای پایان دادن درگیری پاکستان و هند نقش مهمی ایفا می کند.

وزیر امور خارجه لکسمبرگ در خطاب با شاه محمود قریشی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک گفت : اتحادیه اروپا میداند که مسلمانان پاکستان بیشترین خسارت را از تروریست های موجود در منطقه می بینند.

همچنین پاکستان با اتحادیه اروپا طی مذاکرات در مورد رابطه ی دوجانبه گفتگو نمود که طی این مذاکرات به مسائل سرمایه گذاری و تجارت اشاره کرد.

وی در ادامه افزود : همچنین خواهان ایجاد صلح و امنیت در افغانستان هستیم ، در حقیقت صلح در افغانستان به معنای صلح در کل منطقه است در حالی که پاکستان نقش مهمی در ایجاد صلح در افغانستان دارد و بهترین فرصت برای نفوذ در افغانستان می باشد.

از سوی دیگر شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان گفت : در زمینه های تولید انرژی ، ارتباطات و زمینه های دیگر با مقامات لکسمبرگ مشارکت خواهم کرد.

ارسال نظر

 
1