خبر فوری

 
تشکر رئیس جمهور فلسطین از تصمیم به رسمیت نشناختن اسرائیل نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1637174459

10:04 1399/08/27


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان و فلسطین, رئیس جمهور فلسطین, رژیم صهیونیستی, عمران خان, فلسطین, نخست وزیر پاکستان,

محمود عباس رئیس جمهور فلسطین در نامه خود به عمران خان نخست وزیر پاکستان از موضع پایدار پاکستان در خصوص مقاومت فلسطین باوجود فشار های آمریکا، قدردانی کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمود عباس رئیس جمهور فلسطین در نامه خود به عمران خان نخست وزیر پاکستان با بیان اینکه کشور و ملت پاکستان افتخاری برای فلسطینیان هستند، از موضع پایدار پاکستان در خصوص مقاومت فلسطین باوجود فشار های آمریکا، قدردانی کرد و برای توسعه و پیروزی پاکستان و برای رهبران و مردم پاکستان آرزوی بهترین ها را کرد. رئیس جمهور فلسطین در نامه خود حمایت و موضع پایدار پاکستان در مورد آرمان فلسطین را مورد ستایش قرار داد و حمایت پاکستان از حقوق مردم فلسیطین باوجود فشار کشور های قدرتمند را ستود. وی اظهار داشت که درخواست عدل و انصاف برای مردم فلسطین علیرغم فشار های زیاد، نشان دهنده عزم راسخ، استواری و شجاعت نخست وزیر پاکستان است.   

گفتنی است عمران خان نخست وزیر پاکستان هفته گذشته در مصاحبه با یکی از شبکه های خصوصی، از فشار های آمریکا و یک کشور دیگر برای به رسمیت شناختن اسرائیل سخن به میان آورده و بیان داشت که تا زمان حل موضوع فلسطین، برقراری روابط با اسرائیل ناممکن خواهد بود.

ارسال نظر

 
1