خبر فوری

 
تشدید تدابیر امنیتی در پاکستان در پی انتشار اطلاعاتی مبنی بر ورود 20 تروریست از خاک افغانستان
کد خبر :2092058634

14:15 1400/12/18


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس پاکستان, پلیس پنجاب, عناصر تروریستی, مرز پاکستان و افغانستان, هشدار امنیتی,

در پی انتشار هشدار از سوی پلیس ایالت خیبر پختون خوا مبنی بر ورود 20 تروریست از خاک افغانستان، تدابیر امنیتی در شهرهای اسلام آباد، لاهور و راولپندی تشدید یافته است.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| در پی انتشار هشدار از سوی پلیس ایالت خیبر پختون خوا مبنی بر ورود 20 تروریست از خاک افغانستان، تدابیر امنیتی در شهرهای اسلام آباد، لاهور و راولپندی تشدید یافته است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مرکز فرماندهی پلیس ایالت خیبر پختون خوا در بیانیه ای هشدار داد تعداد 20 تروریست و انتحاری از استان کنر افغانستان با هدف انجام فعالیت های خرابکارانه وارد پاکستان شدنه اند و مراسمات جشن به مناسبت روز پاکستان در 23 مارس در شهرهای اسلام آباد، لاهور و راولپندی می تواند از اهداف احتمالی این تروریست ها باشد.

در این نامه که از سوی اداره پلیس مرکزی خطاب به افسران پلیس پایتخت، تمامی افسران پلیس ایالت های کشور، معاون بازرس کل پلیس مبارزه با تروریسم و معاونت عملیات مراکز پلیس کشور صادر شده است با اشاره به گزارش ارسالی از سوی تیپ یازدهم ستاد فرماندهی در ششم مارس گفته شده است تحریک اسبق طالبان پاکستان تعداد 20 تروریست و فرد انتحاری از استان کنر افغانستان به پاکستان اعزام نموده است که مراسمات مربوط به 23 مارس(روز پاکستان) و تاسیسات دولتی در شهرهای اسلام آباد، لاهور و راولپندی می تواند از سوی این افراد مورد هدف قرار گیرد.

بر اساس این اطلاعات باید تدابیر امنیتی شدید و سختگیرانه اتخاذ گردد و گزارش تفصیلی آن تا 20 اسفند به بازرس کل پلیس پاکستان ارسال شود.

ارسال نظر

 
1